Riktigt bra helg med mycket sprit och vw. Blev ju ett par timmar med vedkapning uppe på mitt Vento-tak, med motorsågen. nån som såg ?
Jo jag såg detta! Vi undrade om du var riktigt frisk?! Bra affäridé dock!
såg också att ni höll på där, var redigt på pikkalurven så jag tror inte ens jag förstod vad grejen var.. någon stod och banka en yxa i vedklabbar på en rostig vento huv
Jaa det va nice som fan ! Enda problemen var väl när parkeringsvakten paja våran gti-läpp o när räddningsbilen använde en pulversläckare på vårat camp bara för vi elda i en grill O.o
Hur bra helg som helst, första gången jag sov över, helt klart värt det! Partycampingen är överskattat stökig, sov hur bra som helst, kan dock bero på att jag njuter av basdunk och inte går o lägger mig före 02-03 Tummen upp till GTI-klubben, 5100, Oij Oij och alla andra som anstränger sig
Riktigt bra helg med mycket sprit och vw. Blev ju ett par timmar med vedkapning uppe på mitt Vento-tak, med motorsågen. nån som såg ?
Jo jag såg detta! Vi undrade om du var riktigt frisk?! Bra affäridé dock!
såg också att ni höll på där, var redigt på pikkalurven så jag tror inte ens jag förstod vad grejen var.. någon stod och banka en yxa i vedklabbar på en rostig vento huv
what was that all about?
haha, det började med att vi skulle testa om sågen ens startade, och det slutade med att vi kapade ved och sålde. jag tjänade nästan 200kr på den väldigt impulsiva idén! jag fattar inte ens själv var idén kom ifrån men det var ju ganska kul, och jag lät sågen sitte kvar på taket hela tiden så ingen skulle kunna skadas eller att nån får för sig att fälla ett jävla stort trä i skogen!
dock har jag fyra yxhål i huven nu, och motorsågen skar och det är lite spån i kupéfläkten.
nästa år blir det något nytt revolutionerande expriment;)
man lever bara en gång,så se till att ha så kul som möjligt!
tja alla ''bakfulla'' haha undrar om de e nån som möjligen filma mitt ljud?? skulle gjärna vilja ha den filmen då.. ps de va ja som hade 16 st 4" i bagaget 4 st 6,5" på bakluckan o ja som spela faktiskt förvånande högt va får ja för poäng av er från 1-10?? FY FAN VA DE VA KUL PÅ BUGRUN
tja alla ''bakfulla'' haha undrar om de e nån som möjligen filma mitt ljud?? skulle gjärna vilja ha den filmen då.. ps de va ja som hade 16 st 4" i bagaget 4 st 6,5" på bakluckan o ja som spela faktiskt förvånande högt va får ja för poäng av er från 1-10?? FY FAN VA DE VA KUL PÅ BUGRUN
var det du som hade den extremt fula vita plastskopan ifram ? såg ut som en front till typ ett rymdskepp.
man lever bara en gång,så se till att ha så kul som möjligt!