3394
Sök

Nissan 200sx styling

6 Inlägg
11 augusti 2006
Trådstartare
Hej

Jag undrar om ni kunde ge mig lite tips om vilken företag som gör schyssta inredning styling till min 200 sx och även företag som säljer biliga bodykit för den som e schyssta?

och gärna tips hur man kan bli sponsrad av företaget  i sig ?

MVH

Nissan 200sx ägare

hmmmm
1 094 Inlägg
11 augusti 2006
kolla med whitestripe om dom har någe snyggt kit. vet att dom har jävligt billiga kit

http://www.wsrp.se

45 Inlägg
11 augusti 2006
www.isotta.se har bra inredningsgrejer...

19 Inlägg
12 augusti 2006
Jag har iaf en billig front om intresse skule finnas ^^ messa isf.

6 Inlägg
15 augusti 2006
Trådstartare
Tackar för alla svar big_smile

324 Inlägg
15 augusti 2006
Om du är intreserad av att ha något som ingen har så bygger fassan efter bästelning ( GÄLLER ÄVEN ANDRA BILAR)  Kolla in min bil så ser du lite vad han är kapabel till (han lackerar även).

6 Inlägg
16 augusti 2006
Trådstartare
Din bil e så jävla fin big_smile du e nog stolt du...tongue gjorde creatix all byggande eller? om det nu så det fan med värt å kolla vad företag har för pryllar till min 200 an.

tackar för all hjälp och info som jag fick av er big_smile

166 Inlägg
16 augusti 2006
griever64 skrev:
Din bil e så jävla fin big_smile du e nog stolt du...tongue gjorde creatix all byggande eller? om det nu så det fan med värt å kolla vad företag har för pryllar till min 200 an.

Det står ju att det var hans farsa som gjorde allt inte creatix

324 Inlägg
16 augusti 2006
Tackar så mycket klart jag är stolt wink creatix sponsrade med bra priser på slutdämparna bara smile bygget har fassan gjort och jag har slipat och spacklat mm,mm wink
griever64 skrev:

Senast redigerat av goffy (16 augusti 2006)

6 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
oh nice farsan har gjort bygget det va bra big_smile kommer nog ta kontakt med dig så fort jag har bestämt mig hur min bil ska see ut big_smile

tack för info

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök