En liten update då
Började med bilen igår med att fixa så skärmarna funkade igen då den vänstra hade lagt av, sen så satte jag dit kameran jag köpt lite på skoj så man har någe o titta på tills man får pengar till en 230V konverter
Hittade ett hyffsat bra ställe som den inte syns på men blir nog att förflytta den bak så den filmar vid bakhjulet sen när man hittar ett bra ställe
Men nu till lite bilder då!
Kan väl börja med att när man kom till garaget så blev man skapligt rädd när flickvännen hade lyckats sno min bilnyckel, smugit ner i garaget och lämnat en fin julklapp som var från hennes bror
Efter att ha skrattat en hel del och lyckats lugna ner mig så blev det att fixa skärmen som inte fungerade, som tur var så var det glapp bara så det fixade man och sen pilla lite med kameran så fick man bild!
Och nej, den används inte som backkamera för det första så sitter den fram på bilen, sedan så filmar den lite snett åt höger nu
Sen så pillade jag lite med alpinen så jag fick in den mer då den stack utanför facket förr
Det var så långt man hann då, ska fortsätta mer sen efter jul med att koppla in det 5:e slutsteget och få alla blinkande lampor att funka igen då jag kopplade ur dom när jag fixade med nya stereoanläggningen