F7 skrev:
Vettemannen skrev:
F7 skrev:
Hej på er därute
Ja jag håller med putte 318 ,jag skrev KLART OCH TYDLIGT att de inte skulle va några BÖRNISAR PÅ OMRÅDET PÅ BLGE BILTEMA men när de nu har ritats SVARTA spår av någon /några som inte kunde hålla sig så har dom fixat till de att biltema inte kommer att ställa upp på oss någemer vilket nu har blivit att vi inte får vara där någemer ,hade mer planer på att utveckla detta med mer ideer ,så de är bara att tacka dom som ställde till de för andra som hade sett framimot detta.
Känner stor besvikelse trodde Falun / Blge skulle kunna visa att vi oxå kunde visa upp oss för övriga att vi oxå kunde få ha de roligt på våra träffar utan misstag.
Nu får jag stå och be om ursäkt för andras barnrumpors misstag för biltema ,chäfen vill ha en förklaring nu från mig och Putte 318 som fixade detta .
Ett stort Jävla tack ska ni ha som inte kunde hålla fan på er när de gäller gasen på bilen .
Mvih från F7 .
Det känns som om detta är lite typiskt att några ska förstöra för så många. Det är alltid någon som får stå med hundhuvudet och inte är det dom som förstörde.
/Benny
Tackar ja de är ju så ,Biltema i Borlänge är den finaste parkeringen vi kan få stå på ,och nu kommer man ju knappt våga visa sig där ,man blir ju märkt av andras bekostnad tyvärr .
Var ju inte detta som man hade räknat med ,men tyvärr så finns de barnrumpor som inte tänker mer än vad näsan räcker .
Tyvärr så kommer det att vara så i framtiden oxå, det är alltid någon/några som ska spela Allan framför seriösa bilträffsdeltagare.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!