Kicker 850.4 blir de... Lådan är ju klar,läser du inte tråden? du kanske inte kan läsa än skitunge!
Haha, Måste ha missat de men om den är klar varför ingen bild på den dååååå? pannan.
för att jag inte tagit nån bild än! lillpöjken... När får du ditt steg? har ju fått mitt termlab nu,så de är bara att kika upp om du vill mäta. Björn heter jag!!!!!!!!
Jahaa nästa vecka kommer det Beror på när de kommer isåfall Näää de tror ja inte på
Ska köra 4st DD 9518 i stället.. SPL basarna är sålda
undra mest bara varför?
andreas berntsson spelar högre men sina 3st SPL 12" än med sina 2st Z18..
Ja du ser! För att jag är nöjd med mina 95or och jag ser ingen anledning att pröva nåt annat när jag är nöjd. men de klart,de hade ju inte skadat att prova... men lätt å vara efterklok!
köpt mig en fräs idag... FITT FRÄS!!! Sista gången jag köper billigt jävla skit,clas ohlson runk! dessutom fräste jag mig i fingret....
määääääääään e väl inte fingran du ska fräsa lr ???? e jue träet sitter fingre kvar elle
helf off topic men 10:00 skulle dom tydligen slå upp för dom som ville vara dör tidigt nästa lördag
Klockan 10 är väl inte tidigt, tänk om han hade behövt köpa "billigtskitplåster" nu !! för och täcka skadan ? Nej affärer skall öppna klockan 5-6 på morgonen.
Nog om det, hur går det med bygget ????
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)