Eftersnack : Tüsk/JDM träff #3 Örebro 30 Juli 2011

McTw1st
31 juli 2011 · 219 Inlägg

Jag vill personligen tacka alla som kom och bjöd på en toppen trevlig kväll! detta gör vi om nästa år oxå eller va säger ni?


Bilderna jag knäppte kommer laddas upp imorgon lr ja senare idag när ja sovit några timmar wink

Fightertiger
31 juli 2011 · 237 Inlägg

Efter mycket om och men så blev träffen riktigt  bra... och ser verkligen fram emot nästa träff.. Det enda minuset va den förbannade vägbulan precis innanför grinden:) det va verkligen skrapit:(...

jockeiz
31 juli 2011 · 98 Inlägg

riktigt bra träff bilder kommer senare:D

Volkswagen Caddy "Green Machine" (2006)
jockeiz
31 juli 2011 · 98 Inlägg
Volkswagen Caddy "Green Machine" (2006)
DLS
31 juli 2011 · 258 Inlägg

Synd man missa det här, verkar som ni hade det bra.
Hände det nått mer på kvällen typ cruising eller stod ni bara där?

"She said its just a car, I said you're just a girl"
Fightertiger
31 juli 2011 · 237 Inlägg

DLS skrev:
Synd man missa det här, verkar som ni hade det bra.
Hände det nått mer på kvällen typ cruising eller stod ni bara där?

Vart nog lite splittring men alla återfann sig på parkeringen vid eurostop.. Va riktigt trevligt. och kom fler bilar dit en dom som va inne på själva området.. sen vart det mer drag på natten..

kenny_crx
31 juli 2011 · 836 Inlägg

det var en väldigt lugn träff måste jag säga!

Honda CRX "Sparkles" (1988)
i500
31 juli 2011 · 135 Inlägg

kenny_crx skrev:
det var en väldigt lugn träff måste jag säga!

lite berädd att hålla med men trevligt var det

Vladis
31 juli 2011 · 118 Inlägg

Helt okej träff faktiskt=)

Over And Out Scream And Shout!
Volvo XC60 AWD T5 R-Design "Black Widow" (2020)
Lozinmust "Unloaded"
31 juli 2011 · 1 557 Inlägg

Var ju tyvärr inte särskilt många bilar alls som höll sig inom ramarna för vad dessa 2 stuk är/innebär, men ok i övrigt.

"When innovation meets passion!"
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
Scoore
31 juli 2011 · 829 Inlägg

Träffen i sig var okay. Inte så mycket liv som jag hade hoppats på,men fortfarande duglig. Farbulan vid grinden var en ren demon.. Lämnade ett vitt skrapmärke på tvären när jag försökte snedda över den men misslyckades Grovt smile

Resten av kvällen var dock underbar. Riktigt skojig.

Om någon mot All förmodan har bilder på min RÖDA civic som stod bredvid driftpolisen,så pma gärna.

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Michkijn Tangentbordsriddare
31 juli 2011 · 1 825 Inlägg

Detta får vi göra om någon gång wink

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
kenny_crx
31 juli 2011 · 836 Inlägg

dåligt med bilder och liknande tycker jag smile

Honda CRX "Sparkles" (1988)
Fightertiger
31 juli 2011 · 237 Inlägg

Mechanimal skrev:
Var ju tyvärr inte särskilt många bilar alls som höll sig inom ramarna för vad dessa 2 stuk är/innebär, men ok i övrigt.

Alla bilar som va där höll sig ju inom ramarna.. Tyska och japanska.. .... Kan ju inte bli mer inom ramarna?

JDMy00 ClubJDM.se
31 juli 2011 · 1 608 Inlägg

Håller på o redigerar o kollar igenom ca300 bilder så de är på väg...

Mazda Mx-5 (1999)
McTw1st
31 juli 2011 · 219 Inlägg

jag klickade inte av så många bilder men dom få jag klicka håller på o laddas upp smile

Lozinmust "Unloaded"
31 juli 2011 · 1 557 Inlägg

Fightertiger skrev:

Mechanimal skrev:
Var ju tyvärr inte särskilt många bilar alls som höll sig inom ramarna för vad dessa 2 stuk är/innebär, men ok i övrigt.

Alla bilar som va där höll sig ju inom ramarna.. Tyska och japanska.. .... Kan ju inte bli mer inom ramarna?

Men herrejösses, träffen heter JDM vs. tyskstuk! Inte Japan vs. Tyskland.

Det var iallafall grundkonceptet, men någonstans längs vägen så gick det uppenbarligen rätt snett.

Senast redigerat av Mechanimal (31 juli 2011)

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
McTw1st
31 juli 2011 · 219 Inlägg

Mechanimal skrev:

Fightertiger skrev:

Mechanimal skrev:
Var ju tyvärr inte särskilt många bilar alls som höll sig inom ramarna för vad dessa 2 stuk är/innebär, men ok i övrigt.

Alla bilar som va där höll sig ju inom ramarna.. Tyska och japanska.. .... Kan ju inte bli mer inom ramarna?

Men herrejösses, träffen heter JDM vs. tyskstuk! Inte Japan vs. Tyskland.

Det var iallafall grundkonceptet, men någonstans längs vägen så gick det uppenbarligen rätt snett.

där imot har alla olika åsikter angående vad som är JDM och tyskstuk, majoriteten höll sig innanför ramarna tycker jag, sen om man ville på en riktig tyskstuks träff så kunde man ha åkt till stance träffen istället

Fightertiger
31 juli 2011 · 237 Inlägg

Mechanimal skrev:

Fightertiger skrev:

Mechanimal skrev:
Var ju tyvärr inte särskilt många bilar alls som höll sig inom ramarna för vad dessa 2 stuk är/innebär, men ok i övrigt.

Alla bilar som va där höll sig ju inom ramarna.. Tyska och japanska.. .... Kan ju inte bli mer inom ramarna?

Men herrejösses, träffen heter JDM vs. tyskstuk! Inte Japan vs. Tyskland.

Det var iallafall grundkonceptet, men någonstans längs vägen så gick det uppenbarligen rätt snett.

Japp det stämmer.. men visserligen står det inte Tyskstuk.. Utan tysk.. och det kan man ju vrida o vända på ganska bra big_smilebig_smile..

st4hl Das Auto
31 juli 2011 · 455 Inlägg

Sjukt trevlig träff, mycket lyckad. Verkade bara vara bra folk som va där! Inga som stökade omkring och inga som fick bilarna repade hoppas jag? smile
Fanns väldigt mycket och se, riktigt grymma bilar med skönt stuk! Grymt roligt och se alla bilar.
Hoppas på en ny träff snart inom samma ramar och att nästa blir lika lyckad!
Nu väntar jag bara på massa filmer och bilder! big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang