ring trafikinspektören Thomas morell i skaraborg "skara" och fråga om han ställer upp ,. han är den värsta snuten här omkring , han älskar att sätta ombes på bilar med avbruten antenn , sänkningssatster , riktigt gris de där
Hade faktiskt varit kul att ha en egen "Fråga till Polisen"-tråd här på garaget.org där man kan fråga polisen direkt om saker och ting som är tillåtna eller alternativt icke tillåtna, då det går en hel del spekulationer kring vad man får och inte får göra!
Är det ingenting man kan ta upp?
precis som om dom kan lagen bättre än många andra*s* .. pröva o ta upp nåra bilfrågor o ring till olika snutar i olika orter, du får olika svar;) .. har iaf jag fått:/
ring trafikinspektören Thomas morell i skaraborg "skara" och fråga om han ställer upp ,. han är den värsta snuten här omkring , han älskar att sätta ombes på bilar med avbruten antenn , sänkningssatster , riktigt gris de där
hahah ökänd!!!
Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
de e väl klart att ingen snut ger sig till känna här inne...tänk vilken befordran han kommer få efter nån garaget.org träff då han kan sätta dit de flesta för fortkörning med mera....plus att han säkert blivit överöst med frågor om lagen o vad som e tillåtet och så vidare...
Jodå det är flera länsman som har gett sig till känna här på forumet. En del är ganska så trevliga faktiskt. Men så blev dom drabbade av mig och försvann . En bra idè det däringa med att ha en Länsmanstråd där man kan få lite uppgifter om ditt och datt i lagen..
Finns en sån typ på Öland också,sätter fast folk som står stilla med bilen och inte har bälterna på. en jävla gris.
skulle nog tro att många polser gillar nog inte vad vissa har under huven här på gaaget. lustgas m.m. som är egentligen olagligt vad jag har hört. men ja kanske finns nån enstaka polis här inne, vem vet.
skulle nog tro att många polser gillar nog inte vad vissa har under huven här på gaaget. lustgas m.m. som är egentligen olagligt vad jag har hört. men ja kanske finns nån enstaka polis här inne, vem vet.
lustgas helt godkänt att ha installerat, dock inte lagligt att "köra runt på" och tub och installation får inte påverka säkerhet eller ändra motorns standard effekt. vilken den inte gör när man har kranen stängd.
på nyare bilar som är heltypade får du ju inte ens sätta sportluft filter eller japs dämpare på enligt lag. du får knappt byta säten i bilen. detta hackar polisen på. men besiktningen skiter i det, dom kan ändå inte skriva ut böter.