2724
Sök

Nån snut i garaget?

1 396 Inlägg
5 juni 2006
#61
Det finns ju en polis på ett moppeforum ( forum.moppenet.com),man kanske skulle fråga honom om han kunde vara här också? smile

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 453 Inlägg
5 juni 2006
#62
bmw_z skrev:
ring trafikinspektören Thomas morell i skaraborg "skara" och fråga om han ställer upp ,. han är den värsta snuten här omkring , han älskar att sätta ombes på bilar med avbruten antenn , sänkningssatster , smile
riktigt gris de där
Låter som ett riktigt a$$hole...

Jag ringer och frågar killen!


279 Inlägg
6 juni 2006
#63
Fuckface skrev:
Hade faktiskt varit kul att ha en egen "Fråga till Polisen"-tråd här på garaget.org där man kan fråga polisen direkt om saker och ting som är tillåtna eller alternativt icke tillåtna, då det går en hel del spekulationer kring vad man får och inte får göra!

Är det ingenting man kan ta upp?
precis som om dom kan lagen bättre än många andra*s* .. pröva o ta upp nåra bilfrågor o ring till olika snutar i olika orter,  du får olika svar;) .. har iaf jag fått:/

two lies don´t cancel each other out

SSS -12
3 217 Inlägg
6 juni 2006
#64
Men då har du iallafall försökt, eller hur?

Garanterat mycket bättre än att bli stoppad för det och vara utan argument!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

279 Inlägg
8 juni 2006
#65
jo, det stämmer ju faktiskt:)

two lies don´t cancel each other out

SSS -12
3 217 Inlägg
8 juni 2006
#66
Det finns ju alltid det där "lillebrorsknepet"... "-Men han sa att jag fick!" och gråta floder!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

733 Inlägg
8 juni 2006
#67
Karlsson200sx skrev:
Jag har inget emot poliser , Bara de inte är där jag e!!!
ja håller me dej karlsson wink

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
8 juni 2006
#68
bmw_z skrev:
ring trafikinspektören Thomas morell i skaraborg "skara" och fråga om han ställer upp ,. han är den värsta snuten här omkring , han älskar att sätta ombes på bilar med avbruten antenn , sänkningssatster , smile
riktigt gris de där
hahah big_smile ökänd!!!

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

180 Inlägg
8 juni 2006
#69
Ztyler_740 skrev:
Tänk o bli våldtagen av en kvinna
Går nog inte att våldta frivilliga smile

12 086 Inlägg
11 maj 2009
#70
Ztyler_740 skrev:
Tänk o bli våldtagen av en kvinna...Skulle va lite pinigt* elller hur?
haha värsta OT ever! lol

Master of the obvious
636 Inlägg
11 maj 2009
#71
haha värsta trådlyftet ever! tongue

undrar om ludde_pojken eller vad han hette i börja där snacka med the almighty god him self!! tongue

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

blacken
12 maj 2009
#72
Cordoba_Robban skrev:
de e väl klart att ingen snut ger sig till känna här inne...tänk vilken befordran han kommer få efter nån garaget.org träff då han kan sätta dit de flesta för fortkörning med mera....plus att han säkert blivit överöst med frågor om lagen o vad som e tillåtet och så vidare...
Jodå det är flera länsman som har gett sig till känna här på forumet. En del är ganska så trevliga faktiskt. Men så blev dom drabbade av mig och försvann big_smile. En bra idè det däringa med att ha en Länsmanstråd där man kan få lite uppgifter om ditt och datt i lagen..
Senast redigerat av blacken (12 maj 2009)

blacken
12 maj 2009
#73
kung1 skrev:
Ztyler_740 skrev:
Tänk o bli våldtagen av en kvinna
Går nog inte att våldta frivilliga smile
Sant, men man kan väl bjuda ett symboliskt motstånd för saken skull tongue..

Borstat grenrör!
125 Inlägg
22 september 2009
#74
mrcelica skrev:
Än mer coolt om det vore nån kvinnlig polis här tongue Med handbojjor och muskler, hehe smile
Hahahah dagens garv!big_smile

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.

142 Inlägg
22 september 2009
#75
precision skrev:
ring trafikinspektören Thomas morell i skaraborg "skara" och fråga om han ställer upp ,. han är den värsta snuten här omkring , han älskar att sätta ombes på bilar med avbruten antenn , sänkningssatster , smile
riktigt gris de där
Finns en sån typ på Öland också,sätter fast folk som står stilla med bilen och inte har bälterna på.
en jävla gris.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 september 2009
#76
JapMax skrev:
Ztyler_740 skrev:
Tänk o bli våldtagen av en kvinna...Skulle va lite pinigt* elller hur?
haha värsta OT ever! lol
Haha så går det när man låter tankarna vandra lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

186 Inlägg
23 september 2009
#77
skulle nog tro att många polser gillar nog inte vad vissa har under huven här på gaaget. lustgas m.m. som är egentligen olagligt vad jag har hört. men ja kanske finns nån enstaka polis här inne, vem vet.

Diktator
968 Inlägg
23 september 2009
#78
Saleenkungen skrev:
skulle nog tro att många polser gillar nog inte vad vissa har under huven här på gaaget. lustgas m.m. som är egentligen olagligt vad jag har hört. men ja kanske finns nån enstaka polis här inne, vem vet.
lustgas helt godkänt att ha installerat, dock inte lagligt att "köra runt på" och tub och installation får inte påverka säkerhet eller ändra motorns standard effekt. vilken den inte gör när man har kranen stängd.

på nyare bilar som är heltypade får du ju inte ens sätta sportluft filter eller japs dämpare på enligt lag. du får knappt byta säten i bilen. detta hackar polisen på. men besiktningen skiter i det, dom kan ändå inte skriva ut böter.

Avstängd
424 Inlägg
24 september 2009
#79
T/A skrev:
poliser har en skyldighet att även när de inte är under tjänst ingripa mot brott
Fett lätt att dom inte har. Eller?

team Svineri. Volvos under construction.

804 Inlägg
25 september 2009
#80
turbo5a skrev:
T/A skrev:
poliser har en skyldighet att även när de inte är under tjänst ingripa mot brott
Fett lätt att dom inte har. Eller?
Jo det har dom. Ett ex. http://hd.se/landskrona/2009/09/14/jo-a … alad-foer/


Sök