3082
Sök

Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

2 415 Inlägg
3 november 2011
Snyggt med alla kort! var det alla bilar som va där? hoppas jag hinner få ihop Volvon till nästa onsdag. för då kommer jag ner! då hoppas jag KatjaT kommer med Kamran!

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

FOX Galning!
313 Inlägg
3 november 2011
De va lite svårt å hitta...tror vi va inne i typ 5 garage innan vi hittade rätt xD

2 415 Inlägg
3 november 2011
hade varit fint ifall ni kunde lägga upp en karta på hur man hittar dit från typ aavenyn eller nått.
kostar de något o köra in i garaget?

218 Inlägg
3 november 2011
det är inte så att du betalar innan du åker ner utan det finns automater så du gör som du vill wink.

Parkeringen ligger mittemot feskekôrkan.

Jag har inte alltid rätt. Men jag har aldrig fel.

2 415 Inlägg
3 november 2011
jasså ligger de vid feskekörkan?.. trodde vi snackade om rosenlund?

348 Inlägg
3 november 2011
Tryck_o_pys skrev:

är inte det samma då?

218 Inlägg
3 november 2011
väldigt lätt att missa om man inte vet sedan innan.

Men som sagt, ganska så exakt mittemot feskekörkan så är parkeringen.

2 415 Inlägg
3 november 2011
mike_ford skrev:
Tryck_o_pys skrev:

är inte det samma då?

kanske de är. hehe.

FOX Galning!
313 Inlägg
9 november 2011
Kommer det vara i samma garage som sist? Eller blir det frölunda? smile

1 298 Inlägg
9 november 2011
Undrar jag med ifall det är samma tid och plats. Skulle föredra om vi hade träffen 19.00 som innan, att p-huset stänger 21.00 spelar väl ingen roll för de flesta har väl åkt hem/vidare tills dess? Mvh Christian

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

474 Inlägg
9 november 2011
Det är ju bara att komma kl 19 om det passar bättre? smile Träffen är ju mellan 18.00-20.45 smile

1 298 Inlägg
9 november 2011
Macys skrev:
Det är ju bara att komma kl 19 om det passar bättre? smile Träffen är ju mellan 18.00-20.45 smile

Jo det har du helt rätt i. Men tidigare onsdagsträffar har vi ofta åkt vidare någonstans inom en timme efter träffen. Synd att missa "förfesten" kanske. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

AUTOTECH
762 Inlägg
9 november 2011
Kommer lite senare till Rosenlundsgaraget!

OSR
39 Inlägg
21 november 2011
jag tror att de som håller i onsdagsträffen kanske skulle gå ut lite mer om att de e ändrat för de e gaanska splittrat nu.... inte alls många i rosenlundsgaraget....

å de som ordnade me träffen i höstas på siba ... som dyrt lovade att de inte var en status träff för bara fina stylade bilar utan en träff för alla .... ( då menar jag inte pres. i gsr )

dom har man inte sett röken av sen frölunda garagets början  ????  för många volvo 740 nu eller ??????

OSR - old school racing

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
21 november 2011
loggan skrev:
jag tror att de som håller i onsdagsträffen kanske skulle gå ut lite mer om att de e ändrat för de e gaanska splittrat nu.... inte alls många i rosenlundsgaraget....

å de som ordnade me träffen i höstas på siba ... som dyrt lovade att de inte var en status träff för bara fina stylade bilar utan en träff för alla .... ( då menar jag inte pres. i gsr )

dom har man inte sett röken av sen frölunda garagets början  ????  för många volvo 740 nu eller ??????

Eller så är det att bilarna ställs av och byggs på under vinterhalvåret, tydligen ganska vanligt vid fint stylade bilar...

Peder DailyFresh

BornStreetracer
197 Inlägg
21 november 2011
peder skrev:
loggan skrev:

Eller så är det att bilarna ställs av och byggs på under vinterhalvåret, tydligen ganska vanligt vid fint stylade bilar...

Ganska självklart! big_smile

218 Inlägg
21 november 2011
riktiga bilar körs åretrunt 8)

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
21 november 2011
Hade jag inte behövt bygga bur, bygga om framvagn, renovera motor, trimma motor, renovera bakvagn, lackera om, rostlaga osv osv så hade jag kört med bilen året om wink

Peder DailyFresh

1 567 Inlägg
21 november 2011
Tommty skrev:
riktiga bilar körs åretrunt 8)

Plus ett wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

218 Inlägg
21 november 2011
smile men skämt o sido.

Onsdagsträffarna är väldigt splittrad just nu känns det som, inte alls många som e vid rosenlund. Sen spelar ju årstiden en stol roll med kanske med att det är mörkt och trist men jag tycker endå att det är för lite folk.

Sök