4003
Sök

Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

Omni present savant
70 Inlägg
24 november 2011
Tackar för bilderna! Alltid kul att kolla och bevara. Min kamera är för dålig för att få några bra bilder när ljuset är lite sämre. Vi ses nästa vecka!

/Mikael

FOX Galning!
313 Inlägg
AUTOTECH
762 Inlägg
30 november 2011
Det blir det säkert!

1 298 Inlägg
30 november 2011
Jag och bj_85 dyker förmodligen upp!

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

15 Inlägg
1 december 2011
Fan vad synd att man inte har körkort än annars hade jag kunnat komma sad

92 Inlägg
4 december 2011
verkar nåt man borde vara med tongue

Jonni skrev:
Kära bilvänner,

VÄNLIGEN LÄS NOGA

Vi har valt att ta tag i Onsdagsträffen igen så att vi får samma klass på träffen som vi hade 2007/2008 med ca 200+ bilar och många fler besökare, vi har som mål att göra det ännu bättre denna gång!

Under Vår-/Sommar-säsongen fram emot att träffa er varje Onsdag på SIBA's parkering kl 19 och framåt.

SIBA som äger parkeringen har några krav som gäller ALLA:

< Ingen musik innan 20.00
< Inget Burnande
< Inget Buskörande

Dom som har svårt att följa dessa regler kommer att avvisas från platsen med eller utan Polisens hjälp.

Under Höst-/Vinter-säsongen så träffas vi i Parkeringsgaraget vid Hemköp i Frölundatorg, Samma tid.

(Marconigatan, direkt vänster i rondellen efter den lilla bron om man kommer från Statoil.)

Diligentia som äger parkeringen och Frölunda Torg har några krav som gäller ALLA:

- Ingen musik
- Inget Burnande
- Inget Buskörande
- Inget varvande

Dom som har svårt att följa dessa regler kommer att förstöra för alla andra och då har vi ingenstans att vara därefter.

Glöm inte att gilla Onsdagsträffen på facebook, här kommer vi även att ha fortlöpande info och nyheter.

facebook.com/Onsdagsträffen

Mvh
Onsdagsträffen Crew!

www.stanceit.se din stancebutik på nätet. Gilla o dela gärna på facebook!
www.bimmerpower.org ( BMW forum )

2 415 Inlägg
4 december 2011
Franck skrev:
verkar nåt man borde vara med tongue

Jonni skrev:
Kära bilvänner,

VÄNLIGEN LÄS NOGA

Vi har valt att ta tag i Onsdagsträffen igen så att vi får samma klass på träffen som vi hade 2007/2008 med ca 200+ bilar och många fler besökare, vi har som mål att göra det ännu bättre denna gång!

Under Vår-/Sommar-säsongen fram emot att träffa er varje Onsdag på SIBA's parkering kl 19 och framåt.

SIBA som äger parkeringen har några krav som gäller ALLA:

< Ingen musik innan 20.00
< Inget Burnande
< Inget Buskörande

Dom som har svårt att följa dessa regler kommer att avvisas från platsen med eller utan Polisens hjälp.

Under Höst-/Vinter-säsongen så träffas vi i Parkeringsgaraget vid Hemköp i Frölundatorg, Samma tid.

(Marconigatan, direkt vänster i rondellen efter den lilla bron om man kommer från Statoil.)

Diligentia som äger parkeringen och Frölunda Torg har några krav som gäller ALLA:

- Ingen musik
- Inget Burnande
- Inget Buskörande
- Inget varvande

Dom som har svårt att följa dessa regler kommer att förstöra för alla andra och då har vi ingenstans att vara därefter.

Glöm inte att gilla Onsdagsträffen på facebook, här kommer vi även att ha fortlöpande info och nyheter.

facebook.com/Onsdagsträffen

Mvh
Onsdagsträffen Crew!

ETT påpekande för att få dit mer folk också att, EFTER träffen, finns det möjlighet att dra ut till ett annat ställe, och leka?

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

45 Inlägg
7 december 2011
Blir det någon träff idag?

AUTOTECH
762 Inlägg
7 december 2011
Det blir träff i hookersgarage!

92 Inlägg
7 december 2011
vad??? Var ligger det???

92 Inlägg
7 december 2011
oj nu e det jag som kanske svarade hastigt:P

AUTOTECH
762 Inlägg
7 december 2011
Rosenlundsgaraget! Finns all info lite tidigare i tråden!

92 Inlägg
7 december 2011
salle1 skrev:
Rosenlundsgaraget! Finns all info lite tidigare i tråden!

ah ,men då so... då e det samma ställe som jag trodde, bara att jag inte visste ( eller kom ihåg) att garaget hette så.
See ya.

2 415 Inlägg
7 december 2011
Kan ni inte lägga in infon i början av tråden vart garaget ligger?

72 Inlägg
8 december 2011
Tjenaa!
i dagens läge så har väl alla gps eller? det är ju bara att skriva in och tuta o köra så är man framme...
fattar inte varför så många vill ha fram bilder på hur man tar sig dit..

2 415 Inlägg
8 december 2011
Scultura skrev:
Tjenaa!
i dagens läge så har väl alla gps eller? det är ju bara att skriva in och tuta o köra så är man framme...

För alla har inte gps idag... och alla hittar inte i gbg. så om man vill ha folk till träffen så bör man väl kunna gå ut med lite info också?

72 Inlägg
8 december 2011
Tryck_o_pys skrev:
Scultura skrev:
Tjenaa!

För alla har inte gps idag... och alla hittar inte i gbg. så om man vill ha folk till träffen så bör man väl kunna gå ut med lite info också?

okey, jag har fått för mig att det är lika vanligt som att ha en tv hemma, men men det är inte alla som har det heller... att dom inte hittar i göteborg förstår jag och att dom kan gå ut med info, men adress, tid o plats står det ju och ligger ju även två flygfoton med streck på... så fördåligt med info tycker jag inte att det är.

2 415 Inlägg
8 december 2011
Scultura skrev:
Tryck_o_pys skrev:
Scultura skrev:
Tjenaa!

okey, jag har fått för mig att det är lika vanligt som att ha en tv hemma, men men det är inte alla som har det heller... att dom inte hittar i göteborg förstår jag och att dom kan gå ut med info, men adress, tid o plats står det ju och ligger ju även två flygfoton med streck på... så fördåligt med info tycker jag inte att det är.

Nej. nu är det bra med info! men för dom som är nya i tråden, och kommer in på första sådan, så kan man väl lägga infon på första sidan? så man slipper gåinom hela tråden för att hitta fotona

92 Inlägg
8 december 2011
lekinte skrev:
Fan vad synd att man inte har körkort än annars hade jag kunnat komma sad

Men du är välkommen !!! även om du itne har bil eller körkort:)

72 Inlägg
8 december 2011
Tryck_o_pys skrev:
Scultura skrev:
Tryck_o_pys skrev:

Nej. nu är det bra med info! men för dom som är nya i tråden, och kommer in på första sådan, så kan man väl lägga infon på första sidan? så man slipper gåinom hela tråden för att hitta fotona

aavisst de hade ju varit grymt, tänkte in på att dom hamnar på förstasidan :l

Sök