Kan den inte stå ute tills det blir varmare och du kan greja ute?
Då blir det extra arbete då bromsarna har kärvat mm. men tror allt har löst sig nu hoppas jag..... Han skulle få tänka ut något så får vi se vad som händer, bara några månader kvar tills våren/sommarn
Update Beställt Coils till Golfen, om man har tur kommer det denna vecka Batterierna ska tydligen komma nästa vecka (vilket jag inte helt tror på men men) Börjat riva dörrsidor för det KANSKE blir lite omgjort + att jag ska dämpa framdörrarna Allt för idag
härligt att det händer något! :> jobbigt att du får vänta så länge på batterierna... samma med mig fast jag får vänta som fan med konstskinn jag beställde för att klä mdfskivorna ^^ beställde 9januari och har fortfarande inte kommit ;o klåpare det finns!
härligt att det händer något! :> jobbigt att du får vänta så länge på batterierna... samma med mig fast jag får vänta som fan med konstskinn jag beställde för att klä mdfskivorna ^^ beställde 9januari och har fortfarande inte kommit ;o klåpare det finns!
Yepp! Jo och det stoppar ganska mycket med bygget lådan är inte klar än pga batterierna... därför man inte klär och målar istället
Yepp! Jo och det stoppar ganska mycket med bygget lådan är inte klar än pga batterierna... därför man inte klär och målar istället
jo jag vet hur det är! inte skoj haha jajo så kan man ju göra, men ska testa o klä o se hur det blir kopplade i nya stereon idag o fick det o funka för första gången så det är ju ett steg framåt iaf
jo jag vet hur det är! inte skoj haha jajo så kan man ju göra, men ska testa o klä o se hur det blir kopplade i nya stereon idag o fick det o funka för första gången så det är ju ett steg framåt iaf
Nääh, men man lever inte för att allt ska va skööj Jag har klätt några ggr och det blir fan inte bra om man är själv så mycket lättare att måla då man oftast alltid är själv Gött!
Nu händer det grejer! Bilen är just nu upppallad för att imorn ska coilsen på, själv eller med hjälp, det får vi se.... Tur att man har en flickvän som är förstående
Hållt på hela natten och lite imorse, gick o la sig 2:15, upp 9 och fortsätta, hehe Dags o byta? Original ifrån fabrik mot nya haha 24år har satt sina spår... Mumma! Endast bytt bak Lagom låg, domkraften fastna på tanken så blev lite lägre när jag fick ut den Aldrig bytta på 24år Hmm... Stötte på ett problem....
Nån som har en idé om vad det kan vara? Har försökt 3 olika sätt men det blir alltid sådär Tur att det fortfarande är snö....
Kom precis ifrån MDS invigningen i Arninge, fick "bara" med mig ett paket (41st) silent coat, ville ha mer men de hade inte de jag ville ha Men träffa Thomas, gammelgubben, Woodman - Kärt "barn" har många namn Sen Micke - dbmike
Kan säga att jag brukar inte vara så jävla social men det är ju måndag
NU jävlar måste fan mina batterier komma snart.. Såg på deras sida att de hade 3st på lager, jag skulle ha 3st så det borde komma i veckan!
Det tog bara 2 månader........ Varav nästan en hel månad då de hade grejerna på lager... Men men, nu kommer Golfen ha ström iallafall, jävlar vad tunga de!
Snacka lite med Robin på MDS om HU, har tänkt o köpa en ny, han tyckte jag borde köpa nån billig och sedan en processor t ex en Audison bitTen, då kommer frågan... Vad tycker ni? "Skit"HU + processor eller typ.... Kenwood KDC-6051U ????