Tack för kommentarerna, har tvättat upp lite delar till framvagnen och börjat blästra, om man tittar lite på länkarmar, så ser dom nästan ut att ha varit vita en gång i tiden, men det kanske bara är grundfärg kvar Blir att lacka dom svarta. Här kommer några bilder från blästring.
Har blästrat och grundat fler delar till framvagnen och även luftrenaren och fästet till gasreglaget. Framvagns balk tar jag med mig till veckan till en firma som har en betydligt bättre blästeranläggning än jag
skall denna vara klar till sommarn nästa år ? mvh/david
Tack, det är bra skick på alla delar i framvagn, bara nytt gummi, dämpare o fjädrar som behövs. Ja tidigast nästa sommar är den klar, ska plocka ner den helt och sätta upp kaross i snurran är det tänkt.
Tack, det är bra skick på alla delar i framvagn, bara nytt gummi, dämpare o fjädrar som behövs. Ja tidigast nästa sommar är den klar, ska plocka ner den helt och sätta upp kaross i snurran är det tänkt.
okej låter trevligt . ska det bli lika fint slutresultat som på kombin då:)?
Ska bilen lackas om eller ska du bara fixa till det som behövs? Mycket intressant tråd med rolig läsning. Keep going Carlén!
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Ser fint ut Gillar att folk vill rädda gamla klenoder som dessa. Är lite nyfiken, hur mycket får man dra på kroken med Bkort på dessa gamla amazoner.. antar att det är skillnad mellan kombin o sedanen ?
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 527 Inlägg
9 april 2012
Dj_Albert skrev:
Ser fint ut Gillar att folk vill rädda gamla klenoder som dessa. Är lite nyfiken, hur mycket får man dra på kroken med Bkort på dessa gamla amazoner.. antar att det är skillnad mellan kombin o sedanen ?