Har inte hänt så mycket eftersom jag har haft problem med magen Har tydligen nån kronisk inflammation i tarmen. Har fått remiss till mag och tarmenheten på akademiska sjukhuset...
Har inte hänt så mycket eftersom jag har haft problem med magen Har tydligen nån kronisk inflammation i tarmen. Har fått remiss till mag och tarmenheten på akademiska sjukhuset...
Har inte hänt mycket här på sista tiden pga sjukdom och div andra tråkigheter. Har iaf fått hem fronten från Phantom och bakre spatsen från Jezzica så nu finns all plast. Var även in på SC Styling i dag och bestämde mig för dessa stolar. Skulle haft ett par andra igentligen men de var för smala i ryggen. Dessa satt jag som en kung i!
Blev även en sådan ratt, skulle ha mocca men blev övertalad att köra läder i ställer eftersom det i huvudak är en bruks/gatbil.
Funderar på att göra klart som mycket som möjligt med stereobygge och soppasystem osv innan lackering. tror det kan vara smart.