Hade dem haft prylar till min bil hade jag kanske handlat där, just för att slippa eventuella problem om nått blir fel.
Jag tror inte jag har köpt en enda pryl till mazdan från sverige. Inte ens service prylar(oljan e det enda).
Svenska företag måste lära sig att vara lite servicevänliga om de vill ha några kunder. Själv fick man katastrofdåliga produkter som jag var sjukt nära att skicka tillbaks, med en väntetid på över en månad. Dock var detta från ett annat svenskt företag. Har beställt allt till mazdan från england, fälgar o hela köret.
Kan detta vara problemet med realcar? känner ingen som köpt därifrån så har inget att säga om deras produkter.
Har haft korta leveranstider och bra service varje gång så jag ser inga anledningar till inte lägga mindre pengar för samma sak med bibehållen sevice.
Senast redigerat av AcesHigh666 (13 september 2011)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.