Funderat på att göra detta själv ett tag, få tag i en fin 945 eller V90 av sista åren och snygga till utan nämnvärd styling, bara förfina... Och denna lacken är ju så snygg på 9-serien! Lyckat köp och kul du gör bygget på rätt sätt...
Intressant projekt! Funderar själv på att köpa en fräsch 945turbo i så nära originalskick som möjligt och fixa upp under vintern. Detta kommer följas!
Ja gör det! Fina bilar
Vita_Vargen skrev:
Måste säga att jag skulle tagit halvskinnet framför det där helskinnet, det såg väldigt slitet ut
Hehe jo, det där halvskinnet är i jävligt fint skick, ser nästan orört ut i bak!! Framstolarna på helskinnet är i ganska bra skick, förutom att det är lite nött på förarstolen där man kliver in men det får man räkna med. Sen i bak är det rätt så spräckligt ja :\
Sen så är ju halvskinnet mycket skönare att sätta sig i nu när det börjar bli kallt, sitter och huttrar på mornarna nu påväg till jobbet
NightCruiser skrev:
Funderat på att göra detta själv ett tag, få tag i en fin 945 eller V90 av sista åren och snygga till utan nämnvärd styling, bara förfina... Och denna lacken är ju så snygg på 9-serien! Lyckat köp och kul du gör bygget på rätt sätt...
Mvh
V90n är ju grymt fin den! Ja det är en riktigt cool lack!
Ska du göra med halvskinnet då? så jävla fin färg på bilen
Det har jag burit upp 4 trappor på vinden, ingen hiss Så där får det ligga ett bra tag Tack, ja jag är jäkligt nöjd med den!
_Fredrik skrev:
Ser riktigt bra ut!
Tack
Martin_volvo skrev:
Satan vad fina dom är i den där färgen, har set nån annan i samma färg men inte ens i närheten av det här skicket!
vet inte om du har tänkt på det men vad tror du om en helsvart turbogrill med nya märket på? tor det skulle bli jävligt bra
Jorå jag köpte en ny grill med svart ram, fast det är ju inte original så den är ju inte riktigt svart utan mer gråaktig :\ Var in på volvo och skulle köpa ett emblem också (eftersom det inte fanns med på nya grillen) men det kostade 700 spänn så tänkte kolla om jag hitta nåt på internet men tyvärr så har jag inte hittat :\