Händer väl inte alltför mycket just nu! Har dragit lite ljud i bilen i brist på annat att göra haha! Vill hitta nå fräsiga fälgar att ha i vinter också då 16" blev på tok för breda :\ Någon som har något förslag ?
Någon som har koll på om den här svarta slangen på bilden möjligtvist kan ha något med bakrutespolningen att göra ? Orkade inte följa upp den just då pga kyla och mörker så fortsatte med det jag höll på med ist
Eftersom spolningen för bakrutan inte funkar tänkte jag försöka åtgärda det...kollade lite i bak där vid vingen så kan man ta bort en "plastbit" och då ser det ut som att den ligger ovanför innertaket, men sen fick jag se den där i tröskeln så då blev jag osäker. Någon som har haft problem med sina bakrutespolare ? Och möjligtvis vet om det är nåt standardfel på dem ?
500 poäng av slappfisan!!!
Lite vad man har pysslat med, kanske inte optimalaste stället att ha dem på men blev ju snyggt iallafall. Spelar väl hyffsat när det är rockmusik iallafall Men när det blir för mycket bas då låter det ju inge vidare pga hålrummet haha
riktigt fin lack det där har en kompis här med samma färg fast en 940 turbo.. en tanke hur kan man se skillnad på polaris fälgarna och eiker? för tycker dom ser exakt likadan ut.
riktigt fin lack det där har en kompis här med samma färg fast en 940 turbo.. en tanke hur kan man se skillnad på polaris fälgarna och eiker? för tycker dom ser exakt likadan ut.
Volvo Polaris har kanten för att kunna knacka på vikter vid balansering de har inte Eiker fälgarna
min 945a 96a är den delad :o du menar från över och under del nu?
Jag menar från överdelen på brädan där utblåsen från fläkten är och den delen som är färgad grå eller blå om den inte är helsvart, där Klimatanläggningen är monterad.
min 945a 96a är den delad :o du menar från över och under del nu?
Jag menar från överdelen på brädan där utblåsen från fläkten är och den delen som är färgad grå eller blå om den inte är helsvart, där Klimatanläggningen är monterad.