Clash skrev:Ska försöka fota nästa gång Det var ett tag sen!
jossyy skrev:Clash skrev:Ska försöka fota nästa gång Det var ett tag sen!Jag ska nog faktiskt filma
charem skrev:Eller hur, UPP MED BILDER OCH FILMER så dom som inte var där också får se
jossyy skrev:Jag vet några som kommer nästa gång och bjuder ORDENTLIGT!
charem skrev:grymt grymt, slänger upp tråd om fredag imorogn! Gonatt med er MVH
adde_240 skrev:jossyy skrev:Jag vet några som kommer nästa gång och bjuder ORDENTLIGT!Bra! då blir jag inte ensam då! jag har kanske hittat mig ett par däck som ska köras upp!
jossyy skrev:adde_240 skrev:jossyy skrev:Jag vet några som kommer nästa gång och bjuder ORDENTLIGT!Bra! då blir jag inte ensam då! jag har kanske hittat mig ett par däck som ska köras upp! Awesome, ska du växla upp den här gången också hihi ;D
adde_240 skrev:jossyy skrev:adde_240 skrev:Bra! då blir jag inte ensam då! jag har kanske hittat mig ett par däck som ska köras upp! Awesome, ska du växla upp den här gången också hihi ;Dhaha hallå de e en 320 med 150 ponnysar under huven.. växlar jag upp till 2:an så orkar den inte
jossyy skrev:adde_240 skrev:Bra! då blir jag inte ensam då! jag har kanske hittat mig ett par däck som ska köras upp! Awesome, ska du växla upp den här gången också hihi ;D
adde_240 skrev:Bra! då blir jag inte ensam då! jag har kanske hittat mig ett par däck som ska köras upp!
Crusty69 skrev:Fan jag kommer bara hinna med en träff till innan jag får körförbud ju, betyder alltså att jag kommer missa the grand finale, det suger ju
Dummle skrev:Crusty69 skrev:Fan jag kommer bara hinna med en träff till innan jag får körförbud ju, betyder alltså att jag kommer missa the grand finale, det suger ju varför får du körförbud? :o