Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
ja får bli att kapa ner den lite, bara man får fort det där 740 svajjet! Men samtidigt så vill ja ha fjädringen kvar som jag har nu, fast bara lägre. Är som en Gocart typ! haha
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Lägger upp lite bilder ikväll på båten som jag och farsan min fixar upp! Lacken är mest för skojjskull, rolig grejj bara. Mer eller mindre en showlack på båten haha!
ja får bli att kapa ner den lite, bara man får fort det där 740 svajjet! Men samtidigt så vill ja ha fjädringen kvar som jag har nu, fast bara lägre. Är som en Gocart typ! haha
Som en gokart? den är ju stum , hehe
ja de är min volvo också! ska till myket innan man fjädrar den! man får verkligen ta i om man knuffar den i sidled! gungar man uppifrån så fjädrar den typ 3cm! Fjädrarna är till en amerikansk bil som väger några ton! ford galaxi
du har inte lagat upp någon husvagn som vart fuktskadad? hittade en nogorlunda fin vagn men fronten är röten är det som med rost att man kan räkna med 40-50% mer som inte syns?
du har inte lagat upp någon husvagn som vart fuktskadad? hittade en nogorlunda fin vagn men fronten är röten är det som med rost att man kan räkna med 40-50% mer som inte syns?
har aldrig pysslat med husvagnar, men om det är mögelskadat så är det nog inte så roligt alls kan ju sitta inne väggarna
risken är att det ser lite ut innan man river sen när man väl rivit skiten då står man där med halva vagnen skadad=/ men jag ska kika på den iallafall bäst att fråga du har ju gjort möe skit kanske en PÖKvagn också^^
risken är att det ser lite ut innan man river sen när man väl rivit skiten då står man där med halva vagnen skadad=/ men jag ska kika på den iallafall bäst att fråga du har ju gjort möe skit kanske en PÖKvagn också^^
aha, ja sant när man väl fått isär så ser man ju hur illa det kan vara.. men har aldrig mecka husvagn! har eldat upp en om de kan va till hjälp haha!