Slumpen var nog den största faktorn att det blev en duett televerkare, grannen hade den i en loge sedan -86. Har inga större visioner! men lagas upp så den blir (rostfri)! och mekaniskt i gott skick, bromsar, motor, osv. ska... Visa mer
Blir nog inte så tokigt 😀 Jag minns första gången jag skulle måla min Amazon 65:a i den där ljusare blåa färgen 😁 blev nog nåt galet med blandningen, färgen var ju nästan torr innan den träffade bilen. Och färgsprutan var inte heller den bästa, och själv var det första gången man lackade och de gjorde ju inte saken bättre hehe men det blev bättre när man fick gjort det några gånger med en kompis som var en fena på konsten att lackera. Men detta blir nog kanon bra 😀
Lite svartjobb Nyförzinkad dragkrok med eltillbehör Kabelhärva hamnar innanför plyklädseln ist för nere i baklyktan med skarv för dragkro Det tar sig Reservhjulsbaljan nymålad och snart underredsbehandlad
Lite produktiv i dag, och tar sån fasansfull tid med allt pyssel Blev acceptabelt! men tittar man närmre så finns det skavanker, har ju nån slags uppfattning att nu ska den ihop Helhetsintrycket är faktiskt jäkligt bra, om jag får säga det själv förutom den förfärliga hjulhusklädseln Har rekat skumgummi och tyg för att snygga till, men det får vänta till kadavret är kördugligt!
Vårkänslor i Lillhärdal +3 i garaget, ja då rycker det en smula. -20 inatt Vad månde det bliva av detta, ska svetsa dit svetsmuttrar på insidan, det borde funka! Vän av ordning påstår väl förstås att det skulle gjorts innan plåten sattes dit, kan bara hålla med men då Visste jag inte var skärmhålen skulle sitta Fortsätter vid nästa mildväder
Tenn fint det inte vågat provat det själv nå men trevligt se att det används
Nja lite knöligt att hålla på med men det grundläggande fick jag nog till, att tennet fäste överallt på plåten. Är nog bland det enda stället som det kommer att användas, kanske på andra sidan också. Eller om det blir mera reparationer på tex bakre hjulhus.