jadu, vilken plast som är bäst vet jag inte, antingen möts man vid biltema/rusta sen snacka om vilket ställe som blir bra, netonnet skulle funka med många rondeller + parkering
ja net on net och öb har ju skit bra sladd ställen där ut e de ett hus dock med sura personer som ringer bängen
net on net e väll längre ifrån huset än öob?
Jag känner dem som bor där, så länge man inte kör sent på natten så bryr dem sig inte så speciellt mycket, sen så är Netonnet värdelöst, då parkeringen är sjukt ojämn. Då är öb bättre.
Är inget allmänt så direkt, bara de som bor i närheten och som äger vatten som kört. Vet inte hur det är med hövern, var där och åkte för 2 år sedan. Någon som vet?
Är inget allmänt så direkt, bara de som bor i närheten och som äger vatten som kört. Vet inte hur det är med hövern, var där och åkte för 2 år sedan. Någon som vet?
Hövern brukar frysa bra, men vad jag hört så har folk fått klagomål för dem kört med rally bilar och annat där ute, bor inte så långt ifrån hövern så rycktet har gått lite fram och tillbaka.
Tåkern/boren finns ju alltid annars. Dock kanske det är lite långt? Dom körde på tåkern förra vintern vad jag vet iaf, dock har jag ingen aning angående boren...
Hövern brukar frysa bra, men vad jag hört så har folk fått klagomål för dem kört med rally bilar och annat där ute, bor inte så långt ifrån hövern så rycktet har gått lite fram och tillbaka.
Var väldigt mycke gnäll för några år sedan och sen lugna bilåkandet ner sig tyvärr, man borde ju kunna samsas kan man tycka. Blir det is får man väl engagera sig och höra runt med folket kring sjön för den är väldigt bra att köra på
Det låter intressant iaf, men hur ofta körs det där då? Låter trevligt att det är många rally bilar osv där
När isen är framme så körs det hela helgerna, ifrån typ 07:00 till 22:00 :p Förra året var dom tvungen att "stänga av" isen för att isdäcken hade gjort så djupa spår att det kom in vatten så dom fick borra hål i spåren och trycka upp vatten så det gick å köra igen! Alltid mycket bilar och folk!