Update!
Men utan bilder tråkigt nog...
Misstänkte att Volvo inte skulle ha alla saker jag ville ha hemma men på måndag efter 11.00 ska jag kunna hämta ut allt!
Det som beställdes var:
4x Hjulbultar, för att ersätta de förbannade låsbultarna!
1X Set med knappar och minnesdosa för elmanövererad förarstol med minne, naturligtvis finns inte knappen nr 1 som lös del! Och dyrt var det!
600:- för det lilla!
2x Dioder till värmereglage, belysningen i det vänstra AC vredet.
1x Bult till downpipe, hade 2 redan och det känns lika bra att ha ifall de som sitter inte går att återanvända vid kommande byte!
1X Panelinlägg runt om växelspaken i Black Mesh, det som sitter är repat och fult.
Jaha.. det räckte inte ens med presentkortet till det nä.. skit samma, blir ju en avsevärd rabatt iaf!
Skulle haft ny diod till sminkspegeln i solskyddet passagerarsida, men enl Volvo säljs inde de 2 dioderna lösa utan man får byta hela solskyddet.. det händer
inte! Antigen blir det att sätta LED i innebelysningen i framtiden eller så är jag utan ljuse vid sminkspegeln helt enkelt!
Det blev således inte heller några S80 fjäderbenskåpor heller, de får hämtas från skroten isf...
Bilder på prylarna kommer då efter helgen antagligen och det kommer bli bilder i "how to" form/stil vid reparationerna!