Har du kollat luckan på insidan av bagaget? Du kommer åt vajern därifrån om du sträcker in armen en bra bit
Jag fick ta bort lite inredning och kunde rycka till lite närmare tanklocket, nu måste jag spänna skiten på nåt sätt så jag kan öppna som vanligt:) Fast behöver inte tanka på ett tag nu endå "nån" har börnat upp bakdäcken! ;P
Har du kollat luckan på insidan av bagaget? Du kommer åt vajern därifrån om du sträcker in armen en bra bit
Jag fick ta bort lite inredning och kunde rycka till lite närmare tanklocket, nu måste jag spänna skiten på nåt sätt så jag kan öppna som vanligt:) Fast behöver inte tanka på ett tag nu endå "nån" har börnat upp bakdäcken! ;P
Vajern ligger väl kvar? Isl är de väl bara att hänga på den, fixade mitt tanklock idag nämligen
Vajern ligger väl kvar? Isl är de väl bara att hänga på den, fixade mitt tanklock idag nämligen
Hänga på den? Den sitter fast i båda ändar men verkar för slapp.
Testade att måla guld på bromsoken blev inte snyggt! Blir nog gult istället! Förslag på annan färg? Blev lite uppfräshning i form av att ta bort lite ytrost på bakre krockbalken och måla svart:)
ser fint ut vad har du för planer med bilen ? ser inte att de står i tråden
oj massor:) Nästa e shiftlight, voltmätare, olje temp och turbo timer. Nej detta e bara vad som händer tråd:P Skriver så fort nåt nytt händer:) Kolla på bilen så ser du lite mer på framtidsplaner:)