Oh herrejävlar! Haha! Du det blir lite fullt i BMWn nästa år? Blir det nån V-formad låda för basarna eller hur ska du få plats med dom?
Ja va fan, ska man så kan man ta i lite också.
Det blir en stor sluten låda, utseendet kommer att avslöjas så fort fräsning av baffelringarna kommer igång. Trång är bara förnamnet men det får plats!
Detta ska naturligtvis följas,jag lyssnar ju på ditt förra tok!bygge nästan varje dag(bubblan) o e sjukt nöjd med lådan du snickrade ihop till mercan ) måste kika förbi nåndag o inspektera ditt projekt! btw har du ringt Nicklas om M-bubblan??
Detta ska naturligtvis följas,jag lyssnar ju på ditt förra tok!bygge nästan varje dag(bubblan) o e sjukt nöjd med lådan du snickrade ihop till mercan ) måste kika förbi nåndag o inspektera ditt projekt! btw har du ringt Nicklas om M-bubblan??
Mvh Andreas
Saknar lille gröne som fan.. Får ringa honom någon dag helt enkelt.
Mvh Andreas
Saknar lille gröne som fan.. Får ringa honom någon dag helt enkelt.
Spelar skapligt djupt i mercan va?
Välkommen när du har vägarna förbi i övrigt.
djupt e bara förnamnet riktigt nöjd tack! på med suliman o mittbenan i bakskallen e ett faktum!! jag dyker förbi nåndag o snackar lite skit o avundas din uppfinningsrikedom o expertis inom området:)
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1