Jag har nog också tänkt skita i biljett... Man får många Bunthas för 2400 spänn. Fast jag bestämde mig nu att jag ändå inte skulle köpa nu efter mina 6år, ser ju lovande ut utan ångest än så länge
. Fan så skönt det ska bli att sitta och mysa i campen och pimpla öl medans polarna måste stressa iväg för att se band i blåsten och regnet
.
Sen finns ju en gratisscen ifall man känner för att se något.
Tycker ändå det suger i plånkan då man ska betala 450 spänn för att tälta och sen 2400 för att se band.
Så får man lägga till 300/partytält*3. Så blåser dem iväg 300*3. så delar man på det då får man lägga på 300spänn/skalle + resa 500. Så lite snabbt räknat kostar festivalen med 3bunthas(dag) FRÅN 4650kr.
så man är nog fan uppe i 10lök innan resans slut med sprit och merc och grejor. Sen efter hela skiten är man så körd så man skulle behöva 2veckor extra semester för att ta igen sig.
(Man hade fått en hyfsat fin lyxkryssning för 1 st SRF)
Men jag är inte bitter!
Senast redigerat av Sushikocken (28 februari 2012)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!