3694
Sök

Vatten och Luft-temp skillnad Prospark sprut

331 Inlägg
27 oktober 2011
Trådstartare
tjenna,
har ett problem då jag inte kan se någon skillnad på givarna. de är Vatten-temp och Luft-temp o dom ser likadana ut o vill inte montera fel så vet ngn hur man ser skillnaden på dom. är till Prospark sprut
Mvh: Robin

https://www1.garaget.org/gallery/images/145/144544/144544-3107aca1e82ba816fa1a7c7d0f6207e3.jpg

212 Inlägg
27 oktober 2011
Ja den ena gängan är ju kortare än den andra.

331 Inlägg
27 oktober 2011
Trådstartare
M-Wetter skrev:
Ja den ena gängan är ju kortare än den andra.

ne bara att de e en ring på den tongue

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
27 oktober 2011
Säker på att funktionen skiljer sig givarna emellan? Ser ju likadana ut, kan ju fungera likadant med.

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

Fri fart för ett fritt folk!
14 127 Inlägg
27 oktober 2011
börja med att kolla nummrena på givarna om dom är samma så är det samma givare smile svårare än så borde det ej vara..och att goggla nummrena om dom skiljer är jhu inte så dum idè

Kör fort så hinner inget hända...

935 Inlägg
27 oktober 2011
Tror ingen av dom är lufttempgivare då slutet på änden brukar ha hål och nån form av tråd som mäter luften.

Har 2st till mitt sprut en med plast-ende och hål sen sitter det en tråd i (bosch)

Sen en köpt av turbobanditen (finns bild på hemsidan) är hål i slutenden på dom med..
Senast redigerat av V_Racing (27 oktober 2011)

5 Inlägg
27 oktober 2011
har ingen betydelse vilken du sätter vart.

331 Inlägg
27 oktober 2011
Trådstartare
Growe skrev:
börja med att kolla nummrena på givarna om dom är samma så är det samma givare smile svårare än så borde det ej vara..och att goggla nummrena om dom skiljer är jhu inte så dum idè

sitter bara siffror på den vänstra .

331 Inlägg
27 oktober 2011
Trådstartare
aXENONa skrev:

okkej. smile men du vet inte vilken kabel gusse körde till vatten/luft temp, den ena är märkt med en röd tejp o den andra med en blå. men han kom inte ihåg sa han smile

331 Inlägg
27 oktober 2011
Trådstartare
V_Racing skrev:
Tror ingen av dom är lufttempgivare då slutet på änden brukar ha hål och nån form av tråd som mäter luften.

Har 2st till mitt sprut en med plast-ende och hål sen sitter det en tråd i (bosch)

Sen en köpt av turbobanditen (finns bild på hemsidan) är hål i slutenden på dom med..

okej.

5 Inlägg
29 oktober 2011
fisken_ skrev:
aXENONa skrev:

okkej. smile men du vet inte vilken kabel gusse körde till vatten/luft temp, den ena är märkt med en röd tejp o den andra med en blå. men han kom inte ihåg sa han smile

står i instruktionen som medföljer kommer inte ihåg vilken ja kopplade till vilken

331 Inlägg
29 oktober 2011
Trådstartare
aXENONa skrev:
fisken_ skrev:
aXENONa skrev:

står i instruktionen som medföljer kommer inte ihåg vilken ja kopplade till vilken

okej smile

331 Inlägg
1 november 2011
Trådstartare
aXENONa skrev:
fisken_ skrev:
aXENONa skrev:

kollat alla pappren jag fick med. står dock inget om de i bränsle eller tändning, bara hur man kopplar spridare,spjällhus samt hur wastefire kopplas in. hmm

Sök