jag gissar på ett komplett kjolpaket i ikeamodell Nä du bra fråga va det där kan vara...
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Bild från igår. Kollade om byggat passade. Och de satt fan på millimetern. Mycket nöjd va jag. Dock såg jag då jag kollade på bilderna att basringen på höger sida lutade för lite. Dock blev de lite missvisande då jag inte hade sågat upp hålet i högra basringen. Men idag fick jag kapa toppen på hela lådan. Och flyttade toppen på basringen en cm åt höger. Så nu är lutningarna bra. Men de tog en jävla tid att fixa. Men ska de va så ska de va riktigt. Nu är lådorna spacklade. Så imorgon börjars finliret med spackla slipa, spackal slipa..
Hejsan! Svaret är ganska lätt faktiskt. Bagagets öppning är bara 30cm. Och lådorna nu är 29,7. Skulle inte ed va nära att få in lådorna om jag byggde dom så. Valde mellan bygga på detta sätt och unna ta ut bygget eller bygga de i bagaget och inte kunna ta ut det.
Som sebban säger så är öppningen så sjukt liten. När jag får ta ut min låda sedan får jag ta det via dörröppningen och be till bilstereoguden att jag slipper ta bort framsättena hehe
Bild från igår. Kollade om byggat passade. Och de satt fan på millimetern. Mycket nöjd va jag. Dock såg jag då jag kollade på bilderna att basringen på höger sida lutade för lite. Dock blev de lite missvisande då jag inte hade sågat upp hålet i högra basringen. Men idag fick jag kapa toppen på hela lådan. Och flyttade toppen på basringen en cm åt höger. Så nu är lutningarna bra. Men de tog en jävla tid att fixa. Men ska de va så ska de va riktigt. Nu är lådorna spacklade. Så imorgon börjars finliret med spackla slipa, spackal slipa..
Hejsan! Svaret är ganska lätt faktiskt. Bagagets öppning är bara 30cm. Och lådorna nu är 29,7. Skulle inte ed va nära att få in lådorna om jag byggde dom så. Valde mellan bygga på detta sätt och unna ta ut bygget eller bygga de i bagaget och inte kunna ta ut det.
Nu menade jag inte att du skulle bygga exakt så, du kan lika gärna bygga covers som du sätter dit efteråt, kommer ge lite mer form och liv.
Nu menade jag inte att du skulle bygga exakt så, du kan lika gärna bygga covers som du sätter dit efteråt, kommer ge lite mer form och liv.
Det kommerhända saker. Ska inte bara sätta dit steget på det platta stället och så är de klart. Ska bygga upp steget i mitten oc lite former osv på det. Sedan lite effekt ljus och strobbar å det. Sedan ska jag klä de med konstlädret du rekommenderade. Frågan om jag ska klä allt i svart eller skära ut vissa ställen där jag ska ha enkel annan färg under?
Många sliptimmar kvar :-) ska dock klä allt. Lackar jag det så är risker vid repor när allt ska in och ut ur bilen. Ska du klä eller lacka ditt ljud bygget?
vill du på ett snyggt och enkelt sätt få in en annan färg i din installation så kan du ju göra så som jag och kompisen gjorde i hans passat, vi skar bort ett smalt område i vinylen, och sen så la vi in en tråd i skåran vi skar ut och limmade den på plats, enkelt och väldigt snyggt, just på denna så vart det ju ett väldigt enkelt mönster med bara en våg ut från plexit, men man kan ju göra det mycket mer vågat.
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
vill du på ett snyggt och enkelt sätt få in en annan färg i din installation så kan du ju göra så som jag och kompisen gjorde i hans passat, vi skar bort ett smalt område i vinylen, och sen så la vi in en tråd i skåran vi skar ut och limmade den på plats, enkelt och väldigt snyggt, just på denna så vart det ju ett väldigt enkelt mönster med bara en våg ut från plexit, men man kan ju göra det mycket mer vågat.
klicka in på bilden. då kan du få upp den i full storlek, men tror tyvärr inte vi tog någon closeup bild.
Fick kapa upp den högra lådan. Basringen till höger på bilden hade inte samma lutning som dem vänstra. Så nu är de fixat. Samt att jag har slipat slipat ochslipat. Har nu lagt på mer spackel för att täcka dom skadorna som blev kvar. Så nu ska bara dom slipas ner någon dag. Sedan såskajag få prover från Top n Trim om vilja färg(er) allt kommer kläs i. En annan sak som kommer förändras, är att mitten delen byts ut. Andra ideer kommer då att höjja så steget kommer sitta långt upp eller ut. Sedan blir de lite spottar och neon under så de lyser osv.
Byggt nya mittendelen här. Kommer som ni se sitta väldigt långt ut. De är för att framhäva det lite. Samt att de inte ska se så tomt ut i mitt bagage. Då jag kommer nöja mig med 2 basar och ett steg. Har funderat lite på ett till likadnt steg, ochrikta 2st 10" in i coupen. Men den får bli längre fram. Nu ska jag börja med lasern som är påväg
Onödig bild, bara knapparna som ska sköta, effektjus, laser, spottar och ljud.
Lagt sista lagret av glasiber nu på mittendelen. Ska spackla skiten om jag orkar ikväll. Jobbar 12-18 sedan 21.30-7.00. Så de kan va så att jag vill vila imellan passen. Iaf efter spacklingne är de bara slipa och sedan ska de kläs. Och därefter ska kablar dras även om jag dragit allt så de finns i bagaget. Sedan ska effektljus strobbar och lasern installeras. Sedan är de Christians tur att gå lös på Råttan
Har fått hem proverna från Top n trim nu. Har inte bestämt mig vilken eller vilka färger jag ska klä med. Men en tanke är iaf att sidorna där basarna ska vara ska va i svart. Och bottenplattan vit eller röd. Och där själva steget sitter kan bli svart, eller lackas silver.
Nix. Men anledningne att jag vill ha vitt är för att de blir så tråkigt att köra helt svart. Sedan så reflekterar ju vitt ljuset från måde strobbar och blå neon