fick Pm med fullständig info om hasse och jag hade rätt.den ägs av sammae Hasse som har Hassesbilar.. så antingen är det han som öger bilen och åker runt med den och stjäl eller så är det något annat..men Hasse äger bilen iaf..
Frågan är ju bara om det är dom som sno bilarna... jag har iaf ingen regnr på någon som jag sätt i mina ögon sno bil, förutom PRH.
Den röde 740´n med brötande avgas såg jag senast utanför mig här på hissingen, 2st pundare i "svenskar" Avställd och ägaren heter hasse och bor i frölunda! Har regnummret uppskrivet i bilen (återkommer) Ringde snuten som skickade ut en patrull som kom 2tim senare men då var den borta..
denna har nu bytt ägare til någon christer i v.frölunda. avställd sedan 110304 740gl röd produktionsår 1990.
Jag vet inte om jag fått besök av dessa gentlemän, men jag hade inte stereo kvar i min Hyundai idag . Någon som hade jävligt roligt med att misshandla bilen i övrigt (knäcka kåpor, pajjad hastighetsmätare etc etc).
Jag vet inte om jag fått besök av dessa gentlemän, men jag hade inte stereo kvar i min Hyundai idag . Någon som hade jävligt roligt med att misshandla bilen i övrigt (knäcka kåpor, pajjad hastighetsmätare etc etc).
vi och grannen hade besök av en röd 945 med vita stripes på vi blev av med mopeder och grannen tog dom allt som fanns i huset så den röda 945an har varit runt mycket här i mölndal/göteborg jag men tror intenågon har följt efter den men dom måste haft en lastbil som dom fick in i allt i som sakt det är en röd 945 med vita stripes längst sidan
fan man blir ju helt jävla cp o läsa allt detta :p men vill ju få tag på idioterna som gör detta, hade jag bott där uppe så hade jag kört med bilen hela kvällen o tittat efter dem
vi och grannen hade besök av en röd 945 med vita stripes på vi blev av med mopeder och grannen tog dom allt som fanns i huset så den röda 945an har varit runt mycket här i mölndal/göteborg jag men tror intenågon har följt efter den men dom måste haft en lastbil som dom fick in i allt i som sakt det är en röd 945 med vita stripes längst sidan
Vi kommer att hålla koll på denne röda 945an med vita stripes, har uppmanat Polisen också!
Vi kommer att hålla koll på denne röda 945an med vita stripes, har uppmanat Polisen också!
röd 945 med vita stripes på sidan säger du... är det rak tunn linje,jättebred vitt band på sidan,något mönster??
typ 2 st 3 mm stripes
ok ok då vet jag vad jag ska kolla efter.. har ingen lyckats ta reg nummer på den röda med vita stripes?? Ja menar många har sett den och nu även tunna 3mm stripes längs sidorna men INGEN har sett ett regnummer..
röd 945 med vita stripes på sidan säger du... är det rak tunn linje,jättebred vitt band på sidan,något mönster??
typ 2 st 3 mm stripes
ok ok då vet jag vad jag ska kolla efter.. har ingen lyckats ta reg nummer på den röda med vita stripes?? Ja menar många har sett den och nu även tunna 3mm stripes längs sidorna men INGEN har sett ett regnummer..
ne tydligen inte jag har aldrig sätt den bara grannarna så den från fönstret