2652
Sök

Julhandla, hur mycket pengar kommer du göra slut på iår?

2 415 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
hur mycket pengar kommer du spendera i jul iår?

själv kommer jag inte direkt spendera några större summor, då ja inte har samma plånbok som ja hade förra jul.
kommer nog inte lägga mer än 1000 kr

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

Muttley
29 november 2011
0 kronor pga julen. I övrigt vanliga utgifter.

423 Inlägg
30 november 2011
blir en present till flickvän sen inge mer så en femhundring max

StenkrossTomte
359 Inlägg
30 november 2011
Runt 1000lappen...

No turbo shit! Just Real Power!

Meldem
917 Inlägg
30 november 2011
julpynt (har typ ingenting nu när jag bor tsm med min flickvän, som älskar julen smile ) ca 1000 typ, sen presenter till henne och familjen, kanske.... usch inte mer än 500.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Vw trimmare
2 995 Inlägg
30 november 2011
0 vi är alla vuxna i vår familj varför ska vi bara byta 500-lappar med varandra och få saker vi igentligen inte ville ha?

Skogsmålare
630 Inlägg
30 november 2011
För mig kommer det bli ett par tusenlappar skulle jag tro brukar väl hamna runt 3-4 kanske

Sen kommer man väl köpa något till sig själv åxå som julklapp så nån tusingar till där

2 415 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
0 vi är alla vuxna i vår familj varför ska vi bara byta 500-lappar med varandra och få saker vi igentligen inte ville ha?

då köper man saker folk vill ha, istället för och köpa saker dom inte vill ha

Muttley
30 november 2011
Tryck_o_pys skrev:
MeloveGolf skrev:

Han resonerar som mig säkerligen. Då köper man de man själv vill ha. Alla högtider som jul nyår midsommar hallowen mm har bara blivit en jäkla köpehelg där folk ska bli fattiga som fan och sen gå och klaga för de har dålig ekonomi i både januari och februari. uuuusch för sånt.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
30 november 2011
Tryck_o_pys skrev:
MeloveGolf skrev:

Jag vill ha en fet villa, tror du tomten ger mig en?

2 415 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
Tryck_o_pys skrev:
MeloveGolf skrev:

jag vill ha en fet villa med extremt fett garage. tror inte tomten ger dig de för du har inte varit snäll iår smile lolwink

Vw trimmare
2 995 Inlägg
30 november 2011
Tryck_o_pys skrev:
MeloveGolf skrev:
Tryck_o_pys skrev:

jag vill ha en fet villa med extremt fett garage. tror inte tomten ger dig de för du har inte varit snäll iår smile lolwink

Då utgår jag att du förstod min poäng, btw tryckt i mig tonvis med pepparkakor i år och det blir man snäll av. så får jag kol i strumpan ska jag strypa tjockisen från nordpolen...

2 415 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
Tryck_o_pys skrev:
MeloveGolf skrev:

Då utgår jag att du förstod min poäng, btw tryckt i mig tonvis med pepparkakor i år och det blir man snäll av. så får jag kol i strumpan ska jag strypa tjockisen från nordpolen...

hahaha lollollollollol ( så jag gråter) du kanske får ett fett hus i strumpan då? annars får du väl en planka så du kan börja spara till ett hus smilecool

12 086 Inlägg
30 november 2011
MeloveGolf skrev:

Att ge bort presenter handlar inte bara om att få något värt en viss summa.. för få uppskattar värdet i att ge och ta och då blir det som du beskriver. Själv köper jag julklappar åt dom jag firar med, brukar bli ett par hundra per gubbe, det är tanken som räknas! smile

Vw trimmare
2 995 Inlägg
30 november 2011
JapMax skrev:
Att ge bort presenter handlar inte bara om att få något värt en viss summa.. för få uppskattar värdet i att ge och ta och då blir det som du beskriver.

Med handen på hjärtat är det så? Om jag ger dig ett par raggsockor som jag snodde av nerpissad uteliggare på t-banan medans du ger mig en ny plasma tv så uppskattar du ändå min present? Jag menar jag tnkte ju att du ville ha varma fossingar?

Nej människan är girig och julen är alla tider ***-mätar kalas...

Vw trimmare
2 995 Inlägg
30 november 2011
Tryck_o_pys skrev:
hahaha lollollollollol ( så jag gråter) du kanske får ett fett hus i strumpan då? annars får du väl en planka så du kan börja spara till ett hus smilecool

Du vet ju inte hur stora strumpor jag har yikes

OEM <3
6 957 Inlägg
30 november 2011
Runt 3k, då innefattar det mor,far, syster, systers gubbe, 2 syskonbarn och min sambo.

Vi har en maxgräns för oss vuxna, typ 2-300kr och lägger mer på barnen.
Sen blir det ju lite mer mellan mig och sambon dock.

Till mig sj. blir det betydligt högre summa, börja idag med en ny Bacho-sats. tongue

OEM <3

Norrlänning
643 Inlägg
1 december 2011
Lär bli några tusenlappar, funderar på Extraljus eller HockeyVM biljetter till farsan, så bara där blir det väl en 2-3 tusen, men blir väl förhoppningsvis att dela med syskon/moder.

julpynt ger jag fan i, det är inte så upphetsande, måste ju ändå plockas bort sen.

Cupra_
1 december 2011
Summan vet jag inte, men det blir nog bara presenter till 2-3 pers så inte allt för mycket.

220 Inlägg
1 december 2011
Närmare 10000 får man anta. Önskar jag kunde sagt 500-1000 egentligen. smile Dottern ska ha en minicross som vi bygger stödhjul på,tjejen för kanske nån tusing.Därefter resterande släkt m.m.

Uppskattar mopar med men vill kunna svänga så stannar hos GM ;)

Sök