Lite info om antenn bygget tyvärr blev de inga bilder på de då kameran var tom när jag kom hem.
Ett stegborr ger finare hål än ett koniskt plåtborr. Stegen har "rakare" kanter och ger inte lika mycket grader på undersidan. Se upp med körnaren bara. Det blir lätt synliga bucklor även om man tycker att man är försiktig (Been there, done that... ). Fästena brukar ha en bra gummipacking, så det bör inte vara något problem att få det tätt. Se bara till att muttern på undersidan får bra kontakt med plåten (ordentlig jordning). När allt är monterat kan man kladda på rostskydd över hela fästet..... på undersidan alltså.
löjligt tycker du ska söka in till polisen istället,vad är ditt syfte med att bygga en civilare?
Syftet med att bygga en civilare är antagligen för att man vill ha en bil som ser ut som en sån ? eller har jag missförstått nåt ang detta med civilare.. ?
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
löjligt tycker du ska söka in till polisen istället,vad är ditt syfte med att bygga en civilare?
Syftet med att bygga en civilare är antagligen för att man vill ha en bil som ser ut som en sån ? eller har jag missförstått nåt ang detta med civilare.. ?
jo men till vilken nytta,för att skräma snorungar på moppe?finns en likadan i min by som kör runt,jag har gjort väldigt klart för pojken att han testar 1 gång på mig så slår jag sönder bilen!,,,,,min personliga uppfattning är att vill man köra runt i en civilare så blir man polis
jo men till vilken nytta,för att skräma snorungar på moppe?finns en likadan i min by som kör runt,jag har gjort väldigt klart för pojken att han testar 1 gång på mig så slår jag sönder bilen!,,,,,min personliga uppfattning är att vill man köra runt i en civilare så blir man polis
Tycker nog inte man ska lägga sig i så mycket ang varför folk väljer att göra vissa saker, jag menar det skapar ju bara onödigt bråk för att en tycker si och en annan så.. det är ju deras bilar och låt dom få göra som dom vill så blir det nog bra tror jag
Klart man känner ibland att man vill säga saker man tycker och tänker.. ibland är det bäst att bara håller tyst för att man kan tyvärr inte göra nåt åt saken... Att man kan hålla tyst och låta andra göra som dom vill med sina egna saker tyder åxå på viss mognad...
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Vänner de är mycket i livet man kan fråga sig till vilken nytta. Alla har vi olika intressen och så tycker jag de ska förbli. Tycker att de är tråkigt att de skulle bli en sådan låg nivå i forums tråden. Snälla acceptera att vi alla tycker inte om samma.