Vadå intresset alldeles för dåligt? Hur vet du det? Alla kommenterar kanske bara inte för att de är inne och kolla efter varje update. Sen för att säga mitt så är det inte något specielt projekt du håller på med eller någon väldigt upphetsande bilval utan du gör det som flera tusen andra personer gör runt om i världen. Vist du kanske lägger ner ett ex antal mer timmar på finish och fräscha upp än vad andra gör här. Men du måste ju tänka på varför du gör detta projekt, gör du det för din egen skull eller är det för oss läsares skull? tror knappast det sistnämda. Tror det uppskattas ganska bra bland de som följer denna tråd både aktiva och tysta förljare om du fortsätter att uppdatera. För det är trots allt ganska intressant att följa sådana projekt där man får se vilket genuint motorintresse det finns i sverige och vilken tid folk verkligen läger ner tid på ett fortskaffningsmedel.
Vadå intresset alldeles för dåligt? Hur vet du det? Alla kommenterar kanske bara inte för att de är inne och kolla efter varje update. Sen för att säga mitt så är det inte något specielt projekt du håller på med eller någon väldigt upphetsande bilval utan du gör det som flera tusen andra personer gör runt om i världen. Vist du kanske lägger ner ett ex antal mer timmar på finish och fräscha upp än vad andra gör här. Men du måste ju tänka på varför du gör detta projekt, gör du det för din egen skull eller är det för oss läsares skull? tror knappast det sistnämda. Tror det uppskattas ganska bra bland de som följer denna tråd både aktiva och tysta förljare om du fortsätter att uppdatera. För det är trots allt ganska intressant att följa sådana projekt där man får se vilket genuint motorintresse det finns i sverige och vilken tid folk verkligen läger ner tid på ett fortskaffningsmedel.
Du har helt rätt i det du säger och jag gör det även för min skull och då menar jag att jag fixar bilen för min skull, det är där intresset ligger och utan creed här så kan ja lika gärna skippa i denna del. Lägga mer tid på att bli klar med bilen ist. Bara det jag säger !
Det är ett fint projekt, jag kollar varje inlägg och tycker det är väldigt intressant! Man blir riktigt sugen på att göra likadant med sin egen bil efter att ha sett hur fräscht det blir! Lite dåligt på att kommentera, men men.
fick det sista från do 88 igår. köpte alla oljor och bromsvätska idag. imorgon är en planerad uppstart får hoppas det går vägen:-) video på det kommer komma upp. det som ska fixas sen är nya spridare rvinge och nya fälgar och däck:-)
tackar. ska bli riktigt fint att få igång den. fan vad nice det ska bli att få ut den om några veckor. sedan en liten inkörning sen jävlar blir det att åka av:-)
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!