Jag och min sköna kommer inte befinna oss på träffen iår tyvär när hon änu inte är klart hade hoppas på att få åka på den när jag hört så mycke bra om den men så blir tyvär inte fallet
Jag och min sköna kommer inte befinna oss på träffen iår tyvär när hon änu inte är klart hade hoppas på att få åka på den när jag hört så mycke bra om den men så blir tyvär inte fallet
Har en fråga... skrev även samma fråga till Mariana på mail Undrar om det finns tillgång till en micro i något av husen på platsen? Junior ska med på sin första bilträff så det vore bra om man kunde värma hans mat.
Mvh
Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Har en fråga... skrev även samma fråga till Mariana på mail Undrar om det finns tillgång till en micro i något av husen på platsen? Junior ska med på sin första bilträff så det vore bra om man kunde värma hans mat.
Mvh
Hej!
Det ska finnas micro, annars är det en liten backe upp till konferenshuset, där finns micro. Vad trevligt att den lilla ska på träff, ni är så välkomna Mariana
Tja, undrar om alla bilar som åker dit ställer ut eller om bilar med bara besökare parkerar någon annan stans. Min V90 är väl inte i direkt utställningsskick, men jag kollar gärna på andras Har tänkt kolla i någon eller några timmar då jag har vägarna förbi.
Tja, undrar om alla bilar som åker dit ställer ut eller om bilar med bara besökare parkerar någon annan stans. Min V90 är väl inte i direkt utställningsskick, men jag kollar gärna på andras Har tänkt kolla i någon eller några timmar då jag har vägarna förbi.
Det går bra att komma som besökare, du är välkommen. Mariana
Lämnat grejer på lack inatt.. Så det blir maskinmässan för mig imorrn istället men kikar förbi nästa år med bilen klar i godare tid. Vägrar kasta ihop grejerna i hast som sällan blir bra, bättre tare lugnt och bli nöjd och se framåt!
Lycka till och hoppas på finväder till er alla som ska dit! /svanis
It's nice to be important. But it's more important to be nice.