3144
Sök

Auto-gruppen (Stylingkompaniet) i Uddevalla

12 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Hejsan!

Hade tänkt sätta på ett nytt kjolpaket (frontspoiler, bakspoiler, vinge) på min Seat Leon. Har hittat ett riktigt snyggt på Auto-gruppen.se för ett hyfsat pris (ca 10 000). Någon som har nån erfarenhet av deras grejer? Är det nåt att ha eller bara skit?

Mycket tacksam för svar!

240 Inlägg
8 januari 2012
har haft att göre med styling kompaniet innan och vart väldigt nöjd.
om du går in på deras sida. www.stylinkompaniet.se eller com och letar upp kjolpaketet där så har jag för mig dom har betygsatt passform, kvalitet m.m. från 1 till 10.

46 Inlägg
8 januari 2012
Hej jag har nyss fåt hem till min renault clio sport  de var kanon bra  men ska  mnteras ock lackas om  om nägra veckor  Mycket nöjd

Pim_Pim
8 januari 2012
David_Reinholdsson skrev:
Hej jag har nyss fåt hem till min renault clio sport  de var kanon bra  men ska  mnteras ock lackas om  om nägra veckor  Mycket nöjd

Va?

12 Inlägg
8 januari 2012
Trådstartare
Yes har vatt inne på sidan å där har fram, bak å vingen alla fått 9 i betyg, så det känns ju bra. Ville bara veta andra tycker om sina resultat när ni väl fått hem det å färdigt.

853 Inlägg
9 januari 2012
David_Reinholdsson skrev:

Va??

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
10 januari 2012
Han som driver styling companiet, SKR (motordelen om ja fatta hemsidan rätt) finns ju här på garaget.. Adde_e46 smile tänkte bara som ett tips om de ä nått du undrar smile

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Sök