I helgen...
I helgen kommer batterierna få tillbaka sin rätmätliga platts i bilen...
Tar fram svetsen och vinkel järnen och bygger något som håller 9-10 batterier i skuffen samt det som 'är på orginal platts, sedan så ska jag undersöka om det är möjligt att få in ett till på andra sida där orginal sitter..
Alltså vänster sparkbalja bak... så det totalt blir 12st YelloTop Gul 38Ah 510A start ströms effekt.
Alltså 456Ah och 6120A i start ström... Fan om det inte räcker... då vet jag inte vad man ska göra...
20st
![tongue](img/smilies/tongue.png)
??
Sedan ska "bara" det köpas skyldermarks polskor 4 dussin... Faktiskt så jag jag köpa 4 dussin
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Ska se hur långt min 70mm2 kabel räcker som jag har för att ansluta mellan batterier, men borde kunna ansluta en anselig mängd... innan jag måste köpa mer...
Elfa kommer få en på hälsning och deras kabelstrump föråd kommer bli desmimerat
klart man ska klä 70mm2 kabelen Svart kabel är inte så fint.
Sedan är det bara kabelskloralla 70Mm2 en HJÄVLA massa...
Misstänker biltema...
![wink](img/smilies/wink.png)
och på Tis så är det Road tripp för Lågnivå kabel undersökning.. It´s BRL så ska man se hur fattig man blir där..
DLS A3 stegen har jag lärt mig är "relatift" känsliga på kabelen med sin ingångskänslighet..
Då jag inte kunnat hittat känsligheten på utgångarna på P88an blir det mycket rådfrågandes.
Funderande och med lite tur endel prov lyssnande med..
Sedan på med 95mm2 upp till ström fördelnings blicket, och vidare... Vart nu jag ska få platts med det...
och sedan vart fan ska man gömma kompressorn till luftfjädringen.. ??
Nåå ja det blir senare problem... en sak i taget...
Batterier, och lågnivå!
jag ska försöka minnas att ta med kameran med...