3381
Sök

Eftersnack : Wangan Meet 4 "Sveriges Största Japsträff" 30/6 - 2012

1 515 Inlägg
30 april 2012
Vaaaa? Krockar Realcar och WM?? yikes Hade tänkt att åka på båda samt att kholm är endast 1 timme ifrån mig!...Nu fick man sig en tankeställare iaf! *suck*

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

clubjdm.se
462 Inlägg
30 april 2012
Blir nog realcar i så fall. Känns för långt att åka ner från sthlm till en "vanlig" parkering...

www.clubjdm.se

90 Inlägg
30 april 2012
Synd att dem krockar man får sig helt klart en tankeställare.

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
30 april 2012
Ja kommer åka till Realcar iaf. smile

AJA Motorsport
450 Inlägg
30 april 2012
Realcar ?? :p

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
30 april 2012
Wangan?? :PpppPPPPppPP

AJA Motorsport
450 Inlägg
30 april 2012
Vart hittar man mer info om realcar träffen? Utom fäcebook

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

7 120 Inlägg
30 april 2012
Seriöst, åk vart ni vill men vi som ska till denna träff bryr oss inte riktigt vart ni ska.. :-)

457 Inlägg
1 maj 2012
Trådstartare
- Denna tråden handlar endast om Wangan Meet! Som jag sa innan det krockar alltid med något! :-)

The Ultimate Climax Route
419 Inlägg
1 maj 2012
Det va ju inget svårt val....
Åk med mig ner till Karlskrona på fredags förmiddan men lova att du håller 70km/h på E22:an för vi kommer att bli ikappkörda av Grand Turismo Events/vänner som ska ner till Poznan/Polen. Dom har spärrat av hela centrum för att ta farväl med lite festligheter.... Wangan meet är ju på lördan som vi hinner med.... Lätt som en plätt två evenemang samma helg...
Audi_powah skrev:
Vaaaa? Krockar Realcar och WM?? yikes Hade tänkt att åka på båda samt att kholm är endast 1 timme ifrån mig!...Nu fick man sig en tankeställare iaf! *suck*
Senast redigerat av Grand_voyager (1 maj 2012)

1 515 Inlägg
1 maj 2012
Grand_voyager skrev:
Åk med mig ner till Karlskrona på fredags förmiddan men lova att du håller 70km/h på E22:an för vi kommer att bli ikappkörda av Grand Turismo Events/vänner som ska ner till Poznan/Polen. Dom har spärrat av hela centrum för att ta farväl med lite festligheter.... Wangan meet är ju på lördan som vi hinner med.... Lätt som en plätt två evenemang samma helg...
Audi_powah skrev:

Det låter inte helt fel, två-dagars skulle vara nice iaf! Hur många bilar är det som kommer att köra ikapp? Och sedan lite fiesta i centrum va? wink

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

The Ultimate Climax Route
419 Inlägg
1 maj 2012
Vet ej hur många bilar men det lär bli ett gäng för alla skickade inte på transport.....  ;-)
Audi_powah skrev:
Grand_voyager skrev:
Audi_powah skrev:

Det låter inte helt fel, två-dagars skulle vara nice iaf! Hur många bilar är det som kommer att köra ikapp? Och sedan lite fiesta i centrum va? wink

1 515 Inlägg
1 maj 2012
Grand_voyager skrev:
Vet ej hur många bilar men det lär bli ett gäng för alla skickade inte på transport.....  ;-)
Audi_powah skrev:
Grand_voyager skrev:

Haha fair enough! - Ska kika på det, kanske åker med! smile

140 Inlägg
1 maj 2012
Jag måste fan försöka komma på denna träff i år, vare sig de blir obesiktigat 140mil tur och retur big_smile
Verkar vara en grym träff.

457 Inlägg
1 maj 2012
Trådstartare
Fricke skrev:
Jag måste fan försöka komma på denna träff i år, vare sig de blir obesiktigat 140mil tur och retur big_smile
Verkar vara en grym träff.

- Gött med fler Subaru's och imprezor ME LIKE! :-D

2 201 Inlägg
1 maj 2012
Realcar? Trodde ni var jdm:are.

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
1 maj 2012
peter_1976 skrev:
Realcar? Trodde ni var jdm:are.

Öhm va? "Wangan" är då inte bara JDM rides så gott ja vet. Riktigt mycket ricers där. Sen så brukar Realcar ha sina träffar bra arrangerade, därför åker jag dit istället för till "Wangan".

2 201 Inlägg
1 maj 2012
Förra året var inte så många "ricers" som ni kallar det.  Dom stod ju på andra sidan vägen. 5 st eller nåt  hmm.
Jag kunde skrivit mer men bryr mig inte
Nä Wangan är bokat

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
1 maj 2012
hoteyes skrev:
- Denna tråden handlar endast om Wangan Meet! Som jag sa innan det krockar alltid med något! :-)

Fast nu är det Realcar träffen vi pratar om.

Tycker ni ska ställa frågan till folket .. utställarna och sponsorerna, vad dom tycker.
För det är trots allt dom som gör träffen... utan folket är wangan inget...

Sök