Du lossar gummipluggen ovanpå växellådan mot blocket(om den inte redan ramlat bort) sen snurrar du tills en markering kommer som ser ut som ett körnslag, det ska vara i mitten på hålet då är det noll! Det finns ett fräst djupt spår också men det är inte det som är noll-läget!
På pumpdrevet har du ett 6 eller 8mm hål (minns inte riktigt) som du tar en passande borr och kör igenom drevet och som sedan ska passa i ett hål i pumpen/pumpfästet. passar den så är pumpen också nollad = ok
Lossa ventilkåpan och kolla i bakkant på kamaxeln, där finns det ett fräst spår som tex ett plattjärn ska kunna skjutas i så det ligger i spåret och ligger tätt emot godset i toppen. Är spåret jäms med godset på toppen så är den också nollad = ok. Jag TROR att det är den lilla halvmånen som ska vara uppåt. Om du skulle behöva justera så sitter kamremsdrevet på kamaxeln utan krysskil så du kan lossa bulten ett varv och sen knacka till utåt på kamremsdrevet så det hoppar loss (om nu alla inställningar inte är som dom ska) sen kan du vrida kamaxeln utan att kamremmen rör sig.
På pumpen sitter det tre st bultar med 12 eller 13mm skalle som du lossar så kan du justera drevet så borren kan skjutas i hela vägen.
INNAN provstart så kan du snurra runt motorn 2 varv med handkraft(tex med en hylsa och dragskaft på veven som du kommer åt genom hjulhuset) för att se så att ventilerna inte tar i toppen, för då är nåt galet.
Mvh/Jon