Hallå allihopa!
Fick besök utav brorsa och mina kusiner idag, och dem ville hjälpa mig montera ihop panelerna efter omlack! Så nu sitter allt där det sitter på en så jävla dammig karross vilket inte är en biggie, byggs för fullt i garaget så jag kan börja starta min bilvårdsfirma, så lite skit får jag allt tåla så länge
Däremot kommer utsidan blåsas om då vi inte vart 100% nöjda med hur det blev. jag tog en stor risk och lät den inhyrda lackeraren lacka över resten med, och det blev inte som vi hade tänkt oss då han inte kört den typen av lack på såpass stora ytor
Suger ganska hårt, både känslomässigt och ekonomiskt, men nu har jag iaf en bra grund att fortsätta på, så är väl bara att bita i det riktigt sura äpplet
Jag har lärt mig av läxan iaf, nästa gång väntar jag på våra egna lackerare !
Lack kommer inte kunna ske innan jul eller nyår, tyvärr... men så fort det är över då kan vi börja planera ett nytt datum för omlack, och tro det eller ej så är jag faktiskt jävligt taggad
Sedan har jag även vart och fyndat lite godis
!
Väntar ivrigt som fan på att få hem paketet !
Det enda jag kan avslöja är att det är ännu en raritet i samlingen som skall på bilen är den blivit färdig !
Innehållet kommer behöva lite vård och kärlek innan det monteras men det löser jag utan problems !
Ha det gött så länge !
Skriv på i kommentarsfältet nu för fan så jag har lite folk och dela ord med
!