Sorry för inaktiviteten gubbar!
Jag har haft fullt upp med massa annat, men jag har iaf hunnit göra en grej.
Tog körkortet för nästan två veckor sedan och jag har väl vart lite väl upprymd över det och kört ganska mycket, och haft allmänt roligt, känns så jävla skönt att äntligen haft tid över så man kunde tagit det, förra gången så hann jag med teorin vilket var busenkel men blev försenad till körningen från semestern och då vart det fullbokat överallt så tiden gick till slut ut
Det fick väl motivationen att stiga i taket igen och jag har börja göra mer på golfen, vilket jag kommer att skriva en ny uppdatering om, dock skall lite mer saker beställas så jag kan utföra min service på bilen så man slipper oroa sig när man väl kör den!
Jag kan dock inte bestämma mig för vad jag skall göra med fälgarna, och jag har ju även märkt av en sak.
Det står att dem är 7x15", men när jag mäter så för jag det till 8", och jag mäter liksom med "krabbklon" (mätinstrument som mäter bredd på fälgar)
Men det är en sak till, jag vet inte vad jag skall göra med dem, jag hade ju tänkt att kanske renovera dem, högglanspolera fälgkanten samt lacka om i någon fräsch färg och sedan antingen ha dem till bilen, vilket kräver att jag lägger 3500-4000kr på spacers eller att jag säljer vidare dem.
Om jag nu skall göra det så finns det ett problem, hur tar man bort plastskruvarna ?
Samt hur sitter dem fast eller ser ut, är det gängor på dem eller hur brukar det vara ?