Så jaa gubbar!
Nu vart man lite trött på bilen, har haft en dålig tid med alldeles för dåliga kylare som ledde till att vattenpumpen ledsnade.
Jag tror att jag totalt införskaffat tre olika kylare från skroten och alla tre gav sig väldigt snabbt och därför har jag bestämt att aldrig köpa något i kylarväg ifrån skroten !
För någon dag sedan tog jag och bytte vattenpump, termostat, generatorrem, servorem och kamrem när jag ändå hade fingrarna den vägen.
Drog till Mekonomen borta vid ringvägen och köpte mig nya remmar, slutade med att jag fick åka tillbaka och byta dem två mot två som var rätt, fick 2mm bredare Servo och generatorrem
NU sitter iaf en ny vattenpump där
Det var allt för denna gången, sorry att jag gav er såpass lite och dåliga bilder denna gång, tiden fly förbi och glömde helt och hållet att ta bilder då jag såpass inne i att bli klar med bilen.
Men jag lovar att gottgöra det inför senare updates då det kommer att hända rätt så mycket med motorn dem närmsta veckorna
Men imorrn eller i övermorrn så kommer det en uppadtering, på något jag köpt in till golfen
!