2546
Sök

Present till bilintresserad pojkvän?!

19 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
Behöver tips på present till min pojkvän som fyller 20 och i stort sett bara är intresserad av bilar, kan knappt något själv och antar att många killar hänger på detta forumet. Tack på förhand!

109 Inlägg
30 januari 2012
wopzan skrev:
Behöver tips på present till min pojkvän som fyller 20 och i stort sett bara är intresserad av bilar, kan knappt något själv och antar att många killar hänger på detta forumet. Tack på förhand!

Köp en volvo 240 eller honda crx wink. Då blir han nog glad ska du se:D
Senast redigerat av PrutarN (30 januari 2012)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 januari 2012
Skulle jag ha en flickvän som gav mig en volvo 240 i present så skulle jag ifrågasätta om hon verkligen älskade mig.

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Meldem
4 137 Inlägg
30 januari 2012
_Glenne_ skrev:
Skulle jag ha en flickvän som gav mig en volvo 240 i present så skulle jag ifrågasätta om hon verkligen älskade mig.

hahahahhaha

Tomten
1 065 Inlägg
30 januari 2012
_Glenne_ skrev:

Men du älskar ju volvo smile
Sen skulle inget hondjur ge något till sin kille utan baktanke.

19 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
hah! nae inget så dyrt som nån bil eller så men prylar till hans bil kanske? det är en s80 ifall det spelar nån roll. Eller något helt annat kanske? ..

3 235 Inlägg
30 januari 2012
Presentkort på rekond/polering eller nåt.
Annars är ett vettigt sett med verktyg ett säkert kort om han inte har det.

Meldem
4 137 Inlägg
30 januari 2012
engolf skrev:
Presentkort på rekond/polering eller nåt.
Annars är ett vettigt sett med verktyg ett säkert kort om han inte har det.

Bra ide, verktyg ! det får man aldrig för mycket av tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 januari 2012
Tomten skrev:
_Glenne_ skrev:

Men du älskar ju volvo smile
Sen skulle inget hondjur ge något till sin kille utan baktanke.

lol Absolut

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 182 Inlägg
30 januari 2012
En Av.........................bitartång smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

19 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
vad för slags verktyg? länk någon?
vad är en go-pro camera för nåt?
niklas1987; de behöver han inte fylla år för att få wink

2 182 Inlägg
30 januari 2012
wopzan skrev:
vad för slags verktyg? länk någon?
vad är en go-pro camera för nåt?
niklas1987; de behöver han inte fylla år för att få wink

Vilken lyckost.

Har han några verktyg överhuvudtaget?

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

19 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
Hmm ja det tror jag väl, eftersom han mekar en hel del.
Ärligt talat , ingen aning

2 182 Inlägg
30 januari 2012

-Johnny Bravo

Tycker alltid det brukar bli lite fel när man köper någon man inte har koll på

Så istället för att köpa någon random bilgrej bara för att, så satsa på något mer personligt, något som du har koll på smile

t.ex. Om min tjej köpte någon bilgrej till mig skulle det nog bli något jag inte gillar, något jag har eller något jag inte behöver.
Istället ger hon mig kläder och sånt krims-krams, något hon har valt ut för att passa mig, hon har inte sprungit in på Mekonomen och köpt mig ett specialverktyg som såg spännande ut eller ett neon-kitt

Mina tankar, men lycka till smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

19 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
njaa nåt mer användbart vore nog att föredra ^^

19 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
okej, jag har funderat på ett armband med nåt fint ingraverat & lite andra småsaker, vet dock inte om det är sånt som bara blir liggandes eller verkligen används sen.

2 182 Inlägg
30 januari 2012
wopzan skrev:
okej, jag har funderat på ett armband med nåt fint ingraverat & lite andra småsaker, vet dock inte om det är sånt som bara blir liggandes eller verkligen används sen.

Troligtvis kommer det bli liggandes om han inte använder smycken till vardags, fick en ring å halsband av mitt ex, hon var sur för jag aldrig använde dem tongue

-Johnny Bravo

19 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
sjutton va svårt det är!!

Sök