Igår tog jag med mig grabbarna till garaget, efter att ha vart vaken sen.. MOTIVATIONEN finns (Y) och bilen ska bli grym jag har ställt in mig på att den ska bli perfekt (Y) kosta vad de kosta vill!
Igår så tog vi och plockade av fronten vilket bara de är lite små jobbigt eftersom jag satte på alpina läppen och aldrig skulle ta av den igen xD tihi men nu är den av och bygget med ic har börjat, medans Johan gjorde det så tog jag och Andro och bytte EGR till en ny och bättre
hoppas den blir bättre i de mesta när de mesta blir bytt nu till våren.. Jag bytte elfläkten igår med till den nya som inte har brunnit, kanske bilen slipper gå upp i temp!
Inredningen har ja fixat nya dörrsidor med tack av Galic_andro här på garaget och hans fina familj som hjälper mig att få hem dom kunde jag inte vara gladare!!
Super tack till Eliiaasson som sålde dom till mig !
Nu är det ett baksäte som saknas och fälgar.. men detta kommer lösas inom snar framtid!
Målen för sommaren är satta första träffen kommer nog bli bimmers of sweden, har ingen aning om vi kommer åka ner på elima, för jag är lite kräsen ang var jag parkerar... Nojig tjej men wtf finns idioter över allt , spec med alkohol i blodet.
Positiva besked över sommaren idag, bara bygga på och rocka sommaren!
Gamla EGRen var rätt äcklig, full med avgas kladd xD
Lika vid insuget, men inuti var de rent och fint
De nya jag satte dit är en EGR-remove så de är ett rakt rör. De om min trötta gamla diesel tkr om de
Ledsen bil... xD
Som kommer bli nöjd och glad, kommer bli en del lägre iår också eftersom jag går ner en tum från 19" till 18" (Y)