Min bmw 320D som jag ägt sedan jag var 18 år, får sig en renovering. Bilen har rullat närmare 40.000 mil och renoveringen fortsätter, hittils fixat upp karossen och lagat rost folierat och sänkt med mera =)
Äntligen nu är fälgarna på, hade dock ett jävla problem med att hitta bultar till fram så sitter biltema spacers runt om 5mm..... de suger lite men dom riktiga ligger i bilen 15 mm fram blev de! ska beställa bultar till den så kommer framdäcken ut ! Skrapar fint i hjulhusen bak;) men kan inte ha mer än 5mm innan jag har valsat, sen beror de på vad man har lastat i den så klart hade ju en uppsättning fälgar i bilen i natt.. men blir inte full tank på ett tag
Äntligen nu är fälgarna på, hade dock ett jävla problem med att hitta bultar till fram så sitter biltema spacers runt om 5mm..... de suger lite men dom riktiga ligger i bilen 15 mm fram blev de! ska beställa bultar till den så kommer framdäcken ut ! Skrapar fint i hjulhusen bak;) men kan inte ha mer än 5mm innan jag har valsat, sen beror de på vad man har lastat i den så klart hade ju en uppsättning fälgar i bilen i natt.. men blir inte full tank på ett tag
Nu drar vi och kikar på arlanda om de är nå folk ute i rusket !
fy fan va snyggt det blev tjejen,lacka dom vita så kan vi byta bil sen;)
Hihhi tack , fälgarna kommer bli vita inom en snar framtid kommer använda mig av plasti dip i år får vi se om de blir riktigt lackade nästa år
plasti dip funkar kanon, har själv det på grillen på q7an, har kört snart 800mil med det och inte ett enda märke på det hela,så gör du som man ska så kommer det att hålla över hela sommaren
Nuså är gul toningen på plats, efter många om och men så vart de rätt bra Kan inte tanka mer än 20 liter åt gången för de skrapar i, lite charmigt... tur att de skall fixas. Den nya looken på bilen tycker jag själv vart riktigt nice! älskar min bil! Men den är lite för hög fram, så de kommer så småning om att bli colis allafall trots att de inte var tänkt så! men inget blir ju som man tänkt och de gör ju inget.
Vart stoppad på nykterhets kontroll igår dom sa inget.. vilket dom hade kunna gjort
Fröken.. skulle inte alla pengar gå till rostlagning..? Eller menade du att kameran kan trolla bort rosten? hihi Kan ju hålla med om att det hänt lite sen du blev med BMW! Snyggt äre!
Fröken.. skulle inte alla pengar gå till rostlagning..? Eller menade du att kameran kan trolla bort rosten? hihi Kan ju hålla med om att det hänt lite sen du blev med BMW! Snyggt äre!
Hihi!!! jo fast kamera har jag kollat på ett tag så ska gamla kameran säljas pch kanske får igenom min omprövning på skatten så då är vi på banan igen!! men har pengar till rost och turbo ändå nu tror jag! Jo de har ju hänt en heldel!! allting iår med så!!