Dax för denna micra att få sig en makeover ! Tanken med detta är väl mest en kul grej då man inte ser sånna hära som e "stukade" så ofta. Tänkte inte lägga ner mycket pengar på den heller, tanken är mer, mycket... Visa mer
Regnet förstör en hel del, så fick bli små pilla med bilen
The Driftmonkey´s is the shit !
Även bättrat de svart runt regskylten.
Och så den feta spaken.
Nu väntas besiktning, sänkning och fälgar. Får se om de blir dom vita 17"tummarna eller om de blir några breda plåtfälgar eller några breda 16"tummare.
Dom nya Ska blästras och fälgbanan kommer bli vit, och ett turkost centrum på alla fälgarna Kan bli rätt kaxigt 175-65-R14 / 8tum fram 175-65-R14 / 9tum bak
Har ni några synpunkter ? Gula filmen kommer sättas på så fort den gått igenom besiktningen:) Sportstolar och halvbur är också planerat, och byte av motor kommer komma i vinter till nått som har ca 130-200hk
Haft jävligt dålig update nu på senaste ser jag Som de ser ut nu så ska bil jävlen besiktas imorgon (7/8) och för hoppningsvis sista gången för detta år Haft de jävligt jobbigt med bromsarna som har bråkats när den ska besiktas..
kan säga att fälgarna är på blästring och ska lackas på torsdag (bilder kommer) och förhoppningsvis så sitter fälgarna på i helgen och att underredet får smaka lite asfalt
Har även fått hem camber, men jag får se hur de blir med de, blev inte riktigt som jag tänkt, så de kanske får bli byggande av camber i vinter ist, vi får se
Tänkte jag skulle sätta på läppen som jag köpt men den va för kort och inget jag va nöjd med (VW Golf 1 läpp), som tur va låg de en i kompisens garage som jag fick modda dit Från BMW E30
Självklart sprack den när de blev moddning så de va bara te att laga!
Blev faan bra, bättre när bilen kommer ner i backen och fälgarna sitter på Ska ju inte se allt för original ut.
Och så kan jag bjuda på denna bild med Shhhhhh ! men visst ska de att få dit den med