Wanted_86 skrev:vitto skrev:Funderar på att hyra sumobrottar dräkter så har vi tunering som efteraktivitet! vi kan ju ha drifting tävling med coops kundvagnar
vitto skrev:Funderar på att hyra sumobrottar dräkter så har vi tunering som efteraktivitet!
vitto skrev:Blir fint det! Jag kan nog komma 2-3 monter sent! Ska ner till Göteborg på schmeidmanns årsträff!
Svana skrev:vitto skrev:Blir fint det! Jag kan nog komma 2-3 monter sent! Ska ner till Göteborg på schmeidmanns årsträff! Åk volvo, går snabbare då. haha
graul skrev:Man kanske skulle rulla ner med corradon om den mår lite bättre då. Kan man hälsa på moster också. Det är troligtvis hon som är "blonda polisbruden"
SibbSon skrev:Hon har inte fått tag i mig ännu! fast, ja skulle inte ha ngt emot om hon satte mig i sin bil no offensce!
Wanted_86 skrev:SibbSon skrev:Hon har inte fått tag i mig ännu! fast, ja skulle inte ha ngt emot om hon satte mig i sin bil no offensce!Hon är trevlig , och ja ful är hon inte heller men ...1. polis2. beväpnadVill inte ha henne i min bil
kameramannen skrev:Funtar att åka dit så snitt-slagvolymen går upp lite.
paintkid skrev:ny inflyttad grödine bo så kommer så klart!!!