Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 511 Inlägg
13 februari 2012
dra på lite grundfärg eller nåt på vingen så den inte utmärker sig så mycket, svårt att se hur en lysande blå vinge matchar på en grundmålad/spacklad bil, det kan ju vara bara färgen som gör att den ser lite för stor ut.
gör om gör rätt!! hade gjort nya coilovers till bilen och använde mig av volvos spindlar, nu när jag skulle beställa bromsar fick jag veta att spindlar med integrerat hjulnav inte va så bra? åkte ut till skroten, och hämtade ett par nya fjäderben till en 940 som såg riktigt bra ut, kapade av dom och har nu lämnat in dom till en verkmästare på borrning så jag kan få i mina coilovers rör i dom nya spindlarna, shit jag som planerat att få ihop hela framvagnen nu!! ja ja blir att jobba inatt nu, så åker till garaget imorgon igen och hoppas på att dom får spindlarna klara tills imorgon, pratade även med en förvirrad försälgare idag nämner inget företag!! men fy fan ska man va återförsälgare för något så måste man väl veta hur prudukten är funkar, blir så trött på sånt!! over and out uppdates kommer imorgon!!
så jävla fränt bygge ska bli kul att se hur det kommer bli. helt sjukt bygge. gillar folk som vågar göra nåt eget.
ja enligt mig så kan väl alla beställa ett färdigt kjolpaket, och då blir det inte så rolig grej av det, min plan är ju att få hela kittet på en bil, utställnings skick, banbil, och något som ingen annan har, men visst det finns ju helt sjukt snygga paket och folk kan få en grym bil med lite plastdetaljer, men jag höjer ribban lite till ha ha