Mikael i norrk skrev:
OUTLAW1 skrev:
audi-fjar skrev:
nice blri o testa strippkörning hoppas det är bra väder då
Deras variant på strippkörning är ju rena skämtet tyvärr...100m är banan enligt ryktena...helt poänglöst...
Detta kommer locka ca 20% av de som stökar runt på A6 i vanliga fall..resten kommer stöka runt som vanligt lite överallt...
Hoppas dom har dragit ner dom flesta poliserna till Malmö*ler*
Hur många är det som kör strippen på A6 menar du?
Nja var väl inte så jag menade men på A6 brukar ju samlingne bli för att sedan leka katt o råtta NATTEN LÅNG..
hÅLLER MED nAJS: bÄTTRE MED 100M ÄN INGET ALLS..
Sjäälvklart måste ju det komma att finnas fler strippar än MECA raceway i Malmö.För oss osm gillar att åka fort mellan A o B..
Men så länge det inte finns så kommer jag inte heller tro på att man kan stoppa beteendet ..
Sedan ingår ju katt o råtta leken med polisen i "spelet" streetracing...Många vill inte ha ett lagligt alternativ då man söker spänningen i det "olagliga" som det faktiskt är..
Men om man arrangera en sk svartkörning med högt säkerhetstänk i fokus såsom GSR gör..så känns det iaf säkert att köra..
Men visst lite dubbelmoral har jag i denna frågan också..Själklart är ett lagligt alternativ 100 gånger bättre än ett icke lagligt det håller jag till fullo med om..Att sladda o burna på A6 är till att förstöra för andra...Men om det hade varit en re driftingshow på A6 hade ingen klagat o heller inte polisen då det hae varit ett arrangemang om kommunen säkert sagt ja till men en seriös arrangör.Så det finns mycket att slip i detta ämnet...
Kanske ansöka om ett få till en drifting tävling på A6 området lagom till nästa Elmia kanske??
Hur som helst så kommer kvällen bli lyckad efter ELMIA för ALLA är väl glada och har det bästa humöret med sig!!
Ses i påsk!!