3516
Sök

Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2012 ELMIA

Håltagare
239 Inlägg
29 mars 2012
Dom kan ju inte direkt stänga av A6 så länge köpcentret o de är öppet, så det är ju bara åka in tidigt tongue

96 Inlägg
46 Inlägg
30 mars 2012
Vad jag vet så skulle dom anordna något som förra året, dock efter det har jag inte en aning sad Allt är förstört när det inte var som förr, men egentligen.. vad ska dom göra? Vi är ju så jävla många!

Vissa faller för grupptryck medans andra faller för laddtryck.

254 Inlägg
30 mars 2012
iidajjohansson skrev:
Vad jag vet så skulle dom anordna något som förra året, dock efter det har jag inte en aning sad Allt är förstört när det inte var som förr, men egentligen.. vad ska dom göra? Vi är ju så jävla många!

menar du det sportbilen.se ska hålla i uppe vid elmia ?
Bränna däck i 3 timmar smile

SuddenRacing Performance Club

46 Inlägg
30 mars 2012
Ja precis! + lite annat som inte fanns förra året smile
45 spänn för en biljett du får via sms, om du inte ber om en stämpel inne på mässan
när du går ut smile Då gäller den ju som en biljett när du ska in på det andra big_smile

Vissa faller för grupptryck medans andra faller för laddtryck.

343 Inlägg
30 mars 2012
iidajjohansson skrev:
Ja precis! + lite annat som inte fanns förra året smile
45 spänn för en biljett du får via sms, om du inte ber om en stämpel inne på mässan
när du går ut smile Då gäller den ju som en biljett när du ska in på det andra big_smile

bra tänkt där:)

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!

287 Inlägg
30 mars 2012
Brukar alltid finnas nått område att vara på, annars får man göra som coffen sa..åka in tidigt tongue

Najs
31 mars 2012
Hmm...inte lång tid kvar. Kom gärna förbi o slå ett par ord inne på mässan

939 Inlägg
31 mars 2012
hm Ja som det ser ut nu så får vi åka med vinterdäcken på LOOOL

953 Inlägg
31 mars 2012
Nu se vädret inte så roligt ut=( jävla snö

462 Inlägg
31 mars 2012
Vädret på Internet brukar inte stämma så bra en hel vecka innan, men om det stämmer så blir jag mindre nöjd.

953 Inlägg
31 mars 2012
Ne jag vet jag vänta till onsdag innan jag fundera på om jag ska eller inte ha ut bilen under mässan

87 Inlägg
31 mars 2012
Karavan avgå från Linköping(Mobilia Mantorp) den 7.e April, Påskafton. Häng på alla som åker förbi! big_smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=239389

Vädret kan ändra sig snabbt, på två dagar kan det gå från snö till 12+ och sol. Vi får hoppas på det bästa. smile
Fast jag kan hålla med, det ser fan inte bra ut.yikes
Senast redigerat av ee (31 mars 2012)

287 Inlägg
31 mars 2012
Hadde vart bäst om det alltid var i slutet på april istället...hadde iaf vart mer chans för finare väder

6 851 Inlägg
31 mars 2012
Undra om de funderat på vart allt folk tänker ta vägen efter kl 23då. Är ju inte så att alla åker till sitt och lägger sig så snällt..de får säkert bort en eller två från gatan genom att göra ett jippo efter mässan den dagen. Men de andra dagarna då och som sagt, efter kl 23 kommer det bli kaos runt elmia. Tror detta jippo kommer trigga många till diverse icke lagliga saker resten av kvällen. Min personliga uppfattning till allt detta iaf.

volvolover
667 Inlägg
1 april 2012
är de avstängt på parkeringen till elmia då? där måste man väl kunna va annars OM de inte går att komma in på a6 och vid biltema och mediamarkt och där? annars får man lösa de, finns alltid stora bilar som kan dra lite om någoin kan fixa fram lite kedjor eller liknande att dra med big_smile

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

343 Inlägg
1 april 2012
Turbomotor skrev:
är de avstängt på parkeringen till elmia då? där måste man väl kunna va annars OM de inte går att komma in på a6 och vid biltema och mediamarkt och där? annars får man lösa de, finns alltid stora bilar som kan dra lite om någoin kan fixa fram lite kedjor eller liknande att dra med big_smile

dom klarar aldrig av att stänga av alla pakringar i hella stan

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!

volvolover
667 Inlägg
1 april 2012
falkon93 skrev:
Turbomotor skrev:

dom klarar aldrig av att stänga av alla pakringar i hella stan

får jävlar hoppas de, usch så dystert om de skulle va sååååååååååå sad

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

Besserwisser
1 april 2012
Har en fråga som jag hoppas nån kan svara på. Spelar det någon roll vilken dag man besöker mässan? Programmet dag för dag har jag kollat på, men jag undrar om alla utställningsbilar kommer stå på precis samma ställen under öppningstiderna alla dagarna?

Kommer montrar monteras ner, bilar flyttas (för att de får pris eller för att de är på väg att åka hem) etc innan stängningsdags på måndagen kl 16?

Fotograf
142 Inlägg
1 april 2012
Hoppas verkligen inte att vädertabellen stämmer tills nästa helg!

Sök