3259
Sök

Hjälp med Färgval 760!

98 Inlägg
22 februari 2012
Trådstartare
Slemrotta skrev:
Nej, jobbar på ett bilvårdscenter. Men vi har ju en lackerare och massa små "block" med alla färgkoder som finns smile

Hittade du färgkoderna? tongue

"Oversteer is when you're having fun, and your friends in the car think they're going to die. Understeer is when you're friends in the car are having fun, and you think you're going to die."

533 Inlägg
22 februari 2012
Där sa du nått ja big_smile Har varit fullt upp tyvärr... Ber om ursäkt smile Men ska försöka komma ihåg det imorgon tongue

98 Inlägg
22 februari 2012
Trådstartare
Okey de e lungt, bara undra big_smile

"Oversteer is when you're having fun, and your friends in the car think they're going to die. Understeer is when you're friends in the car are having fun, and you think you're going to die."

533 Inlägg
27 februari 2012
Här har du färgkoderna smile Volvo 441 är laserblå metallic... Sen har du en som är lite mörkare med färgkoden 476 och heter tsunamiblå metallic. Den är riktigt grymt snygg dessutom smile Vet inte vilka bilar den används på, men sjukt snygg iaf big_smile

EDIT:
http://img155.imageshack.us/img155/5418/museum06029bo.jpg

Här har du "Tsunami blue metallic" (476)
Senast redigerat av Slemrotta (27 februari 2012)

98 Inlägg
28 februari 2012
Trådstartare
Tack för koderna!!
Den var riktigt snygg big_smile

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
29 februari 2012
crossboynr1 skrev:
Tack för koderna!!

Den skrev jag till dig för 10 dagar sen wink

Smoke Tires Not Drugs.

98 Inlägg
1 mars 2012
Trådstartare
mickecorrado skrev:
crossboynr1 skrev:
Tack för koderna!!

Den skrev jag till dig för 10 dagar sen wink

Kanske de var tongue
Tror jag missade de inlägget  hmm

Sök