Jag tog bort en liten sak (kan inte definera det) och då tjäna jag 13mm men det är fortfarande 12mm som saknas, kan lägga upp en bild om några sekunder
sätt tillbaka den skruven du tagit bort!! den måste du ha där. Sen skaffar du nya fjäderbenslagringar för dom du har e slut. När du har bilen stående på backen ska inte den plattan ligga mot karossen utan ska vara nån cm ovanför.
sätt tillbaka den skruven du tagit bort!! den måste du ha där. Sen skaffar du nya fjäderbenslagringar för dom du har e slut. När du har bilen stående på backen ska inte den plattan ligga mot karossen utan ska vara nån cm ovanför.
Det var de jag trodde, skulle bara se vad som hände! Okej, men vad hjälper det mig om jag skaffar nya gummin? Okej, för förut har den alltid legat emot.. Inte bra alltså?
efter att ha tittat på mina nya lagringar så syns det tydligt att hylsan som lagret sitter i som är fastvulkad i gummit har släppt på din bil
Okej, så det är därför det sticker upp 25mm upp? Men hur mycket ska det sticka upp? Förut låg den plant emot tornet och det var tydligen fel, så hur mycket ska den sticka upp?
Det blev jävligt bra, men sticker fortfarande upp 12mm men det skulle de ju göra? Nästa problem.. När vänster hjulet står rakt svänger höger hjulet lite till höger, inte mycket men tillräckligt för att bli irriterad på de... Lösning... ?