GPM skrev:
patrikke skrev:
GPM skrev:
- Inga veta bäst fasoner
NYHETER:
100w xenon finns inte i 12v utförande, utan det är trimmade 75w ballaster som ger en uteffekt på 82w.
spårade ur direkt enligt mig.
Pga dessa onödiga inlägg så är det inte konstigt varför den förra tråden försvann. Vad är ditt problem?
Läs REGLERNA, nu har jag verkligen tröttnat på DETTA !!!
Patrikke's inlägg hade redan ramlat bra långt bort, (Mer än en hel sida!) och skulle fallit i glömska om inte någon dragit fram den igen!
Om du vill ha kvar denna nya tråden, får du ha lite högre i tak. Så länge en onödig kommentar inte grenar av sig, som den precis gjorde med din kommentar, så får du lära dig att blunda lite kompis!
Innan kvällen, skulle den legat tre, fyra sidor bort, ingen skulle brytt sig.
Om vi skall störa oss på var enda litet inlägg, så är vi snabbt på väg mot ett stort hänglås på tråden.
Personligen funderar jag på att ta bort prenumerationen, behövs bara sikta, och ett litet klick med vänster musknapp.
Det gäller ALLA som inte gillar en tråd! ÄVEN TS. Bara sikta, klicka och släppa tråden.
Passade på att lämna
X-ljus gruppen på FaceBook också. Gillar inte när vi andra skall hålla hårt på reglementet, men skaparen själv använder gruppen för att bjuda folk på
LAN-party, att spela
BattelField 3..? Vad hade det med X-ljus att göra?
Det krävdes tre musklick för att lämna FB gruppen.
Inte speciellt svårt !
Hade jag varit moderator där, hade jag tagit bort ditt inlägg, men nu hade någon obemärkt raderat mig som moderator... Så jag lämnade gruppen istället.