chrizz skrev:
joakim89 skrev:
Sluta tjafsa som barnrumpor nu, denna tråd är perfekt till att få tips och hjälp om de behövs.
om moderator/admin kan rensa bort lite onödiga inlägg så skulle vi vara glada
Finns väldigt få off topic-inlägg i den här tråden vad jag kan se. Det är några få nu på slutet som mest bemöter trådskaparens inlägg (jag förstår inte själv vad problemet var riktigt), men jag tycker nog de kan få vara kvar.
Låt diskussionen handla om extraljus nu när den här tråden ändå startat så pass bra som den gjort.
Mvh
Varför ska de få vara kvar, det kommer att komma in fler människor och läsa detta så att det skapas fler skitsnack om denna sak. TA BORT dem istället, så "har det aldrig hänt". Jag tycker själv att GPM har skrivit vad som gäller i första inlägget i denna tråd, men det finns vissa som har skrivklåda och bara måste skriva av sig oavsett om det handlar om ämnet eller inte.
Och nu detta att TS skulle förstöra tråden han har skapat i gott syfte! Och allt skitsnack om "GPM", varför håller ni på sådär, vill ni gå ihop som en grupp och "sparka på någon som ligger ner" ???...
Det som GPM skrev på första sidan som
patrikke citerade som felaktigt, är rätt. Har själv pratat med ett företag här i Sverige och det stämmer:
100w xenon finns inte i 12v utförande, utan det är trimmade 75w ballaster som ger en uteffekt på 82w.Varför ska man då lägga in ett sådant inlägg om man inte nu är ute efter att starta ett skitsnack???!!!
Skicka ett PM istället, det är så mycket bättre än att lägga in ett idiotiskt inlägg här i tråden som skapar irritation.
Och sena att
Kristian_V börjar snacka om en Facebook grupp, BF3, osv... När inte ens det hör hemma här på garaget.org
Och för det sista att
martinn måste lägga sig i för att känna att han är en del av dem som vill visa sig hörda (fast på fel sätt) att uttrycka sig personligt om
GPM. Det är så lågt som man kan sjunka.
Så ADMIN: Ta bort alla skitsnacks inlägg, och låt denna tråden ha sin gång runt ämnet EXTRALJUS.