3467
Sök

Snart börjar Garage säsongen!

30 Inlägg
7 september 2006
Trådstartare
Härligt längtar redan till garage säsongen.. Kul få reda på folk har tänkt sej i vinter och om vad ni tror om nästa års trend och så ?
Kolla in bilen http://www.garaget.org/Freddan445

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 september 2006
själv så har jag ju nyss köpt min bil och det som kommer hända i vinter är nytt avgas, ny vinge, kjolpaket (inte helt säkert), fälgar, mörkare toning, dumpventil, öppet luftfilter det är vad jag har planerat smile

30 Inlägg
7 september 2006
Trådstartare
hehe ja då lite pilla med då

514 Inlägg
7 september 2006
Om man hade haft ett garage ändå :s

old volkswagens never die they just get lower

Bartender
263 Inlägg
8 september 2006
tänkte bara säga att ja har planer på att finnas med på elmia men d är bara en önskan..så nu blir det till å se om det blir som ja tänkt mej å om ja hinner med allt...så håll ögonen öppna så får vi se vart vi landar i sommar wink
Senast redigerat av davidson (8 september 2006)

//
Hpnotiq

337 Inlägg
8 september 2006
Själv ska man bygga kjolar och skärmbreddare till 200:an. Sätta dit fäljar och sänkningssats och till sist en omlackering...

Den största frågan är om ekonomin går ihop :S

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

2 751 Inlägg
18 september 2006
palla garage bilarna är till o köra med!!!

Who Djaa bless no man curse

Billackerare
737 Inlägg
18 september 2006
Med corren så ska turbo konventeringen fullbordas. När bilen är körklar så tänker jag måla om hela bilen inför våren då bilen ska vara klar.. efter, då, 2½ års avställning.

GTI:n vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Det beror på hur mycket pengar jag kommer att kunna lägga på bilarna. Att få klar corren är dock prio 1 inför -07.

Corrado VR6R 3.0 Turbo

1 503 Inlägg
18 september 2006
Blir ju till att göra klart stereobygget, skaffa nya fälgar,göra om inredningen och tona rutorna.

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

452 Inlägg
18 september 2006
Vinterbilen kommer hämtas imorrn, mazda 626 med lite pill inför ombesiktning.
Corradon kommer ställas av ..
Fälgar skall köpas in (tyskstukade), ny grill skall inhandlas, sänkning kommer utföras .. ljud ..

Bilen kommer stå ute hos polaren på landet med pallbockar .. kommer stå utomhus men så länge den inte får dödligt salt på sig så borde den överleva vintern ..

3 113 Inlägg
19 september 2006
jepp då går alla fina bilar till ide

Semper Fi

1 723 Inlägg
19 september 2006
Ja, snart är det dags att palla upp Transan. Bromsarna ska fixas, bromsljusen har börjat spricka i skarvarna så det måste pillas lite med, poleringen av motorrummet ska inledas. Inget avancerat smile

5 Inlägg
24 september 2006
Ja har inte bestämt mig, kanske ska sänka Pickisen, eller låta bli. Ska iallfall byta ventiltätningar å kolla över motorn lite.

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
24 september 2006
Fälgar ska lackas, Frontspoilern ska byggas om, Uppfrächning i hjulhusen och i motorrummet samt ev lite ljudbygge om pengar finns.
Senast redigerat av laazy (24 september 2006)

1 161 Inlägg
24 september 2006
köpa en ny bil hade ja tänkt

272 Inlägg
25 september 2006
Långtidsprojekt har jag satt igång med, får hjälp av min sponsor smile Bygga racechassi, köra i ET Super Pro (7.50sek) när det väl är klart om nåt år, får se när det blir. Först blir det väl att lägga ner lite pengar på att bygga en riktigt motor, kliva över 1200hk vore ju jätte trevligt men 1000hk räcker om jag får ner vikten.

Finns projekt tråd att följa här på garaget. RWHP - Projekt Drag 2JZ Supra MkIII.

Mvh Ante

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

2 652 Inlägg
25 september 2006
__hogberg__ skrev:
köpa en ny bil hade ja tänkt

jag också kanske inte över vintern men våren senast sommar

BMW Power
2 362 Inlägg
25 september 2006
Antar att man får ställa in bilen i ett garage och vänta tills nästa år.. *suck* hmm

BMW, bogsering med wire :/

:D
15 Inlägg
25 september 2006
Ormfn skrev:
Om man hade haft ett garage ändå :s

Jag har garage men ingen bil, ska vi göra en deal? ;D

Nej, blir och hjälpa kompisen fräscha upp CRX:en efter inbrott första dagen -_-

5 Inlägg
4 oktober 2006
Jag hade då tänkt att fixa min första bil sätta ny motor och sen får jag väll se vad som händer nya däck och fälgar hade jag tänkt mig. Men man är ju inte är mer än 15 vintrar fyllda än så får jag väll fixa ett tag på den tongue
Senast redigerat av Simpa (4 oktober 2006)

Första bils projekt kommer nog snart. (volvo pv 52:a)

Sök